Ostatnie posty

  • Stwórz landing page zgodnie z zasadami UX

    Stwórz landing page zgodnie z zasadami UX

    • Maciej Potępa
    • 14 maja 2018

    Jak stworzyć landing page, który będzie konwertować, spełniać plan brandingowy i wpisywać się w strategię komunikacji marki? Punktem wyjścia powinno być zadbanie o user experience. W końcu zadaniem UX designu nie jest wyłącznie ładny i wygodny interfejs. Liczy się przede wszystkim osiągnięcie celów biznesowych. Poznaj 5 pytań, na które warto odpowiedzieć przy pracy nad stroną, aby spełniała wymagania użytkowników. 1. Jaki ma być

  • Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    • Grzegorz Pawłowski
    • 10 maja 2018

    Projektowanie interfejsów witryn internetowych czy aplikacji, rozumiane jako proces kreatywno-logiczno-techniczny, ulega nieustannemu postępowi. Jeszcze kilka lat temu Responsive Web Design (RWD) nie było znane nikomu, dziś jest to standard. Podejście „mobile first” przestało być innowacyjnym myśleniem, stało się normą, której stosowanie dodatkowo zostało przypieczętowane wprowadzeniem przez Google Mobile First Index. Jak zmienia się projektowanie User Interface i User

  • 3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    • Joanna Fortuna
    • 8 maja 2018

    Trendy z Instagrama – nie zawsze są zrozumiałe. Czasem patrzysz i zastanawiasz się: „czego ci ludzie nie wymyślą”. A jednak – wiele z nich ma głębszy sens kulturowy i psychologiczny, warto więc śledzić je na użytek swojego biznesu. Bo to, co dziś wydaje się dziwne, jutro może sprzedawać się u konkurencji jak świeże bułeczki. Poniższe trendy przydadzą Ci się w strategii sprzedażowej i w tworzeniu

  • 5 pytań o… artykuły eksperckie

    5 pytań o… artykuły eksperckie

    • Maria Adamik-Kubala
    • 27 kwietnia 2018

    Zapraszamy na nasz pierwszy artykuł z serii „5 pytań o treści premium”. Przybliżymy Wam zagadnienia związane z jakościowym content marketingiem i odpowiemy na najważniejsze pytania, jakie się z nim wiążą. 1. Na czym to polega? Artykuł ekspercki to tekst niosący ze sobą dużą wartość merytoryczną. Może dotyczyć tematów z  dziedzin gospodarki, nauki i sportu, przemysłu, kultury czy sztuki. Powinien skupiać się na tzw. mięsie, czyli konkretnych informacjach. Istotne jest to,

  • Śmiało, bądźmy przezroczyści!

    Śmiało, bądźmy przezroczyści!

    • Karolina Dudek
    • 20 kwietnia 2018

    W czasie deszczu, na zatłoczonych ulicach Japonii, większość osób trzyma przezroczyste parasole. To ich sposób na okazanie szacunku innym przechodniom, a także metoda na zwiększenie bezpieczeństwa. W rzece ludzi, gdy parasol przylega do parasola, bez przezroczystości ciężko byłoby dostrzec, że ktoś nadjeżdża z naprzeciwka. O tym, że transparentność jest przydatna i modna, przekonujemy się już praktycznie na każdym o kroku. Także w marketingu. Przezroczyste torebki wypuścił w letniej kolekcji Valentino, a Samsung zaprezentował „niewidzialny”

  • TRENDROOM #4

    TRENDROOM #4

    • Maciej Potępa
    • 18 kwietnia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maciek Potępa podzieli się głównym trendem w webdesignie obowiązującym w tym roku, który opisał UXPin. Kwadratura koła, czyli geometryczny trend w projektowaniu stron pod UX Według specjalistów ze wspomnianej platformy z narzędziami dla UX designerów, obecnie motywem przewodnim w projektach stron internetowych są wieloboczne figury

  • Harmonogram publikacji – najcenniejsza broń w walce o zasięgi na Facebooku

    Harmonogram publikacji – najcenniejsza broń w walce o zasięgi na Facebooku

    • Kamila Dybaś
    • 16 kwietnia 2018

    Facebook to pole bitwy między konkurencyjnymi markami. Stawką jest zainteresowanie potencjalnego klienta i miejsce w jego newsfeedzie. Walka jest tym bardziej zacięta, że nowy algorytm Facebooka ma uparcie ograniczać widoczność contentu firmowego na tablicy użytkownika (chyba że słono zapłacimy za promocję postu). Harmonogram publikacji na fanpage’u pomoże Ci uporządkować publikowane treści, dzięki czemu przechytrzysz konkurencję i skuteczniej dotrzesz do użytkownika, na którym Ci najbardziej zależy. Przed utworzeniem

  • Wspieramy WIOSNĘ, Ty też możesz!

    Wspieramy WIOSNĘ, Ty też możesz!

    • Karolina Dudek
    • 13 kwietnia 2018

    W The Nets o każdej porze roku jest WIOSNA – dosłownie, symbolicznie i biznesowo. Miło nam poinformować, że ze Stowarzyszeniem WIOSNA – organizatorem m.in. Szlachetnej PACZKI – współpracujemy od sierpnia 2017 roku. Celem działań The Nets jest wzmocnienie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania, jak również specjalistyczne wsparcie w formie konsultacji i warsztatów dla zespołu Stowarzyszenia WIOSNA. Dziękujemy za zaufanie! Cieszymy się, że mamy możliwość wspierania tak

  • Wielopoziomowa analityka internetowa w pigułce [BEZPŁATNY E-BOOK]

    Wielopoziomowa analityka internetowa w pigułce [BEZPŁATNY E-BOOK]

    • The Nets
    • 12 kwietnia 2018

    Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich

  • Content writing: talent czy rzemiosło?

    Content writing: talent czy rzemiosło?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 9 kwietnia 2018

    Zdania są podzielone. Jedni twierdzą, że pisać każdy może, bo co to za wielka sztuka? Znajomość gramatyki i ortografii to przecież poziom podstawówki, a autokorekta wyłapie błędy. Inni z kolei są czcicielami talentu przez duże T. Albo chlubią się swoim własnym, albo uważają, że oni to się nigdy nie nauczą. Gdzie leży prawda? Tam, gdzie zwykle, czyli pośrodku.  Do czego potrzebny jest talent Jest

Rekomendowane

  • Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich

    Czytaj dalej