Ostatnie posty

  • Influencerzy w skali mikro

    Influencerzy w skali mikro

    • The Nets
    • 10 września 2018

    Prowadzisz biznes i chciałbyś, żeby Twoją markę sygnowała jakaś rozpoznawalna twarz? Chcesz nawiązać współpracę z influencerem, ale nie wiesz z jakim? I – co najgorsze – Twój budżet nie pozwala na współpracę z nikim rozpoznawalnym? Nie szkodzi! Z pomocą przychodzą influencerzy w skali mikro – mikroinfluencerzy. Można określić ich jako osoby wpływowe w mniejszym, często niszowym, gronie bądź wyspecjalizowane w określonej dziedzinie. Daleko im do zasięgów, jakie osiągają konta

  • 5 pytań o… content premium

    5 pytań o… content premium

    • The Nets
    • 29 sierpnia 2018

    Z przyjemnością kontynuujemy nasz cykl „5 pytań o…”. Zaczęliśmy od artykułów eksperckich, a dziś rzucimy nieco szersze spojrzenie na content premium. 1. Na czym to polega? Jak sama nazwa wskazuje, content premium to coś „ekstra”. To nie tylko treści bardzo wysokiej jakości, to także dawka wiedzy merytorycznej, której próżno szukać u konkurencji. Podam przykład: opis produktowy może być napisany rewelacyjnie, może być plastyczny, zabawny albo bardzo

  • Next level czyli context marketing

    Next level czyli context marketing

    • The Nets
    • 9 sierpnia 2018

    Być może już zainwestowałeś w content marketing i szukasz czegoś więcej? Kolejnym poziomem jest context marketing, czyli content ściśle dopasowany do kontekstu,  oparty o preferencje person i odpowiednio dystrybuowany. Na czym dokładnie polega context marketing?

  • Jak pisać maile do klientów? O niełatwej sztuce komunikacji na linii agencja-klient

    Jak pisać maile do klientów? O niełatwej sztuce komunikacji na linii agencja-klient

    • Karolina Dudek
    • 20 lipca 2018

    Niby banał, niby codzienność, niby każdy wie, jak napisać prostą wiadomość, a jednak… W kontakcie z klientem zwykła wiadomość e-mail staje się kluczowym narzędziem. W niepowołanych rękach może doprowadzić nawet do rozwiązania umowy, zaś w rękach mistrza – wprawnego accounta – jest niezastąpione w prowadzeniu każdego projektu. Zapytaliśmy Anetę Milczarek, project managera The Nets, o to, jak pisać maile do klientów, by usprawniały komunikację i pomagały

  • Zero waste. Moda, styl życia i eko-marketing

    Zero waste. Moda, styl życia i eko-marketing

    • Dominika Gromadzka
    • 11 lipca 2018

    Nie wyrzucaj, nie marnuj, naprawiaj stare, recyklinguj, używaj wielokrotnie, nie kupuj bez sensu, używaj własnych opakowań. Tak można by podsumować to, do czego zachęca ruch zero waste. Celebryci, influencerzy, ale i zwykłe osoby zrozumiały, że warto w trosce o nas wszystkich produkować jak najmniej śmieci i funkcjonować w zgodzie z naturą. Jak każdy trend, także i ten znajduje odbicie w działaniach marketingowych. W jaki sposób można go wykorzystać?

  • 4 tematy społeczne, w które angażuje się branża fashion

    4 tematy społeczne, w które angażuje się branża fashion

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 20 czerwca 2018

    Moda od samego początku szła w parze z nastrojami w społeczeństwie. Do dziś używana jest jako sposób prezentacji statusu materialnego i środek wyrażania buntu wobec wybranych zasad. To niezmienne reguły ubioru. A na jakie zjawiska moda chce wpływać i je kształtować? O tym opowiem Wam poniżej.  1. Jedność w różnorodności Konsumenci, zwłaszcza młodsi, coraz chętniej sięgają po produkty firm, których ideologia jest zbieżna z ich własną. A idee te są

  • Dni Otwarte The Nets – Twój bilet do rozwoju biznesu w sieci

    Dni Otwarte The Nets – Twój bilet do rozwoju biznesu w sieci

    • The Nets
    • 12 czerwca 2018

    Zapraszamy na unikalne wydarzenie branżowe, podczas którego można uzyskać spersonalizowane porady i praktyczną wiedzę marketingową o tym, jak rozwijać biznes w sieci, a przy okazji zobaczyć, jak od kuchni wygląda praca jednej z najlepszych polskich agencji specjalizujących się w digital marketingu. Już 27 czerwca w centrum Krakowa odbędą się warsztaty i konsultacje dla marketerów i właścicieli firm w ramach pierwszych Dni Otwartych The Nets.  Trzy bloki tematyczne, pięciu specjalistów

  • 10 kroków, by przekonać szefa do inwestycji w content marketing

    10 kroków, by przekonać szefa do inwestycji w content marketing

    • The Nets
    • 8 czerwca 2018

    „Nie będę płacił za napisanie paru artykułów”, „content marketing nam nie pomoże” albo „w naszej branży nikt nie czyta żadnych blogów”. Też słyszałeś podobne argumenty? W teorii wszyscy dziś inwestują w content, w praktyce jednak wielu CEO wciąż nie wierzy w siłę marketingu treści. Co gorsza, niektórzy uważają, że wystarczy zamówić kilka tysięcy znaków tekstu o firmie i wrzucić je na swoją stronę, by osiągnąć

  • Stwórz landing page zgodnie z zasadami UX

    Stwórz landing page zgodnie z zasadami UX

    • Maciej Potępa
    • 14 maja 2018

    Jak stworzyć landing page, który będzie konwertować, spełniać plan brandingowy i wpisywać się w strategię komunikacji marki? Punktem wyjścia powinno być zadbanie o user experience. W końcu zadaniem UX designu nie jest wyłącznie ładny i wygodny interfejs. Liczy się przede wszystkim osiągnięcie celów biznesowych. Poznaj 5 pytań, na które warto odpowiedzieć przy pracy nad stroną, aby spełniała wymagania użytkowników. 1. Jaki ma być

  • Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    • Grzegorz Pawłowski
    • 10 maja 2018

    Projektowanie interfejsów witryn internetowych czy aplikacji, rozumiane jako proces kreatywno-logiczno-techniczny, ulega nieustannemu postępowi. Jeszcze kilka lat temu Responsive Web Design (RWD) nie było znane nikomu, dziś jest to standard. Podejście „mobile first” przestało być innowacyjnym myśleniem, stało się normą, której stosowanie dodatkowo zostało przypieczętowane wprowadzeniem przez Google Mobile First Index. Jak zmienia się projektowanie User Interface i User

Rekomendowane

  • Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich

    Czytaj dalej