Ostatnie posty

  • Zero waste. Moda, styl życia i eko-marketing

    Zero waste. Moda, styl życia i eko-marketing

    • Dominika Gromadzka
    • 11 lipca 2018

    Nie wyrzucaj, nie marnuj, naprawiaj stare, recyklinguj, używaj wielokrotnie, nie kupuj bez sensu, używaj własnych opakowań. Tak można by podsumować to, do czego zachęca ruch zero waste. Celebryci, influencerzy, ale i zwykłe osoby zrozumiały, że warto w trosce o nas wszystkich produkować jak najmniej śmieci i funkcjonować w zgodzie z naturą. Jak każdy trend, także i ten znajduje odbicie w działaniach marketingowych. W jaki sposób można go wykorzystać?

  • 4 tematy społeczne, w które angażuje się branża fashion

    4 tematy społeczne, w które angażuje się branża fashion

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 20 czerwca 2018

    Moda od samego początku szła w parze z nastrojami w społeczeństwie. Do dziś używana jest jako sposób prezentacji statusu materialnego i środek wyrażania buntu wobec wybranych zasad. To niezmienne reguły ubioru. A na jakie zjawiska moda chce wpływać i je kształtować? O tym opowiem Wam poniżej.  1. Jedność w różnorodności Konsumenci, zwłaszcza młodsi, coraz chętniej sięgają po produkty firm, których ideologia jest zbieżna z ich własną. A idee te są

  • Dni Otwarte The Nets – Twój bilet do rozwoju biznesu w sieci

    Dni Otwarte The Nets – Twój bilet do rozwoju biznesu w sieci

    • The Nets
    • 12 czerwca 2018

    Zapraszamy na unikalne wydarzenie branżowe, podczas którego można uzyskać spersonalizowane porady i praktyczną wiedzę marketingową o tym, jak rozwijać biznes w sieci, a przy okazji zobaczyć, jak od kuchni wygląda praca jednej z najlepszych polskich agencji specjalizujących się w digital marketingu. Już 27 czerwca w centrum Krakowa odbędą się warsztaty i konsultacje dla marketerów i właścicieli firm w ramach pierwszych Dni Otwartych The Nets.  Trzy bloki tematyczne, pięciu specjalistów

  • 10 kroków, by przekonać szefa do inwestycji w content marketing

    10 kroków, by przekonać szefa do inwestycji w content marketing

    • The Nets
    • 8 czerwca 2018

    „Nie będę płacił za napisanie paru artykułów”, „content marketing nam nie pomoże” albo „w naszej branży nikt nie czyta żadnych blogów”. Też słyszałeś podobne argumenty? W teorii wszyscy dziś inwestują w content, w praktyce jednak wielu CEO wciąż nie wierzy w siłę marketingu treści. Co gorsza, niektórzy uważają, że wystarczy zamówić kilka tysięcy znaków tekstu o firmie i wrzucić je na swoją stronę, by osiągnąć

  • Stwórz landing page zgodnie z zasadami UX

    Stwórz landing page zgodnie z zasadami UX

    • Maciej Potępa
    • 14 maja 2018

    Jak stworzyć landing page, który będzie konwertować, spełniać plan brandingowy i wpisywać się w strategię komunikacji marki? Punktem wyjścia powinno być zadbanie o user experience. W końcu zadaniem UX designu nie jest wyłącznie ładny i wygodny interfejs. Liczy się przede wszystkim osiągnięcie celów biznesowych. Poznaj 5 pytań, na które warto odpowiedzieć przy pracy nad stroną, aby spełniała wymagania użytkowników. 1. Jaki ma być

  • Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    • Grzegorz Pawłowski
    • 10 maja 2018

    Projektowanie interfejsów witryn internetowych czy aplikacji, rozumiane jako proces kreatywno-logiczno-techniczny, ulega nieustannemu postępowi. Jeszcze kilka lat temu Responsive Web Design (RWD) nie było znane nikomu, dziś jest to standard. Podejście „mobile first” przestało być innowacyjnym myśleniem, stało się normą, której stosowanie dodatkowo zostało przypieczętowane wprowadzeniem przez Google Mobile First Index. Jak zmienia się projektowanie User Interface i User

  • 3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    • Joanna Fortuna
    • 8 maja 2018

    Trendy z Instagrama – nie zawsze są zrozumiałe. Czasem patrzysz i zastanawiasz się: „czego ci ludzie nie wymyślą”. A jednak – wiele z nich ma głębszy sens kulturowy i psychologiczny, warto więc śledzić je na użytek swojego biznesu. Bo to, co dziś wydaje się dziwne, jutro może sprzedawać się u konkurencji jak świeże bułeczki. Poniższe trendy przydadzą Ci się w strategii sprzedażowej i w tworzeniu

  • 5 pytań o… artykuły eksperckie

    5 pytań o… artykuły eksperckie

    • Maria Adamik-Kubala
    • 27 kwietnia 2018

    Zapraszamy na nasz pierwszy artykuł z serii „5 pytań o treści premium”. Przybliżymy Wam zagadnienia związane z jakościowym content marketingiem i odpowiemy na najważniejsze pytania, jakie się z nim wiążą. 1. Na czym to polega? Artykuł ekspercki to tekst niosący ze sobą dużą wartość merytoryczną. Może dotyczyć tematów z  dziedzin gospodarki, nauki i sportu, przemysłu, kultury czy sztuki. Powinien skupiać się na tzw. mięsie, czyli konkretnych informacjach. Istotne jest to,

  • Śmiało, bądźmy przezroczyści!

    Śmiało, bądźmy przezroczyści!

    • Karolina Dudek
    • 20 kwietnia 2018

    W czasie deszczu, na zatłoczonych ulicach Japonii, większość osób trzyma przezroczyste parasole. To ich sposób na okazanie szacunku innym przechodniom, a także metoda na zwiększenie bezpieczeństwa. W rzece ludzi, gdy parasol przylega do parasola, bez przezroczystości ciężko byłoby dostrzec, że ktoś nadjeżdża z naprzeciwka. O tym, że transparentność jest przydatna i modna, przekonujemy się już praktycznie na każdym o kroku. Także w marketingu. Przezroczyste torebki wypuścił w letniej kolekcji Valentino, a Samsung zaprezentował „niewidzialny”

  • TRENDROOM #4

    TRENDROOM #4

    • Maciej Potępa
    • 18 kwietnia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maciek Potępa podzieli się głównym trendem w webdesignie obowiązującym w tym roku, który opisał UXPin. Kwadratura koła, czyli geometryczny trend w projektowaniu stron pod UX Według specjalistów ze wspomnianej platformy z narzędziami dla UX designerów, obecnie motywem przewodnim w projektach stron internetowych są wieloboczne figury

Rekomendowane

  • Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich

    Czytaj dalej