• Wielopoziomowa analityka internetowa w pigułce [BEZPŁATNY E-BOOK]

    Wielopoziomowa analityka internetowa w pigułce [BEZPŁATNY E-BOOK]

    • The Nets
    • 12 kwietnia 2018

    Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich

  • 4 funkcje Google Analytics, których nie używasz, a warto

    4 funkcje Google Analytics, których nie używasz, a warto

    • Weronika Morys
    • 23 marca 2018

    Google Analytics jest bez wątpienia najpopularniejszym narzędziem do analizy ruchu na stronie. Jeśli jednak używasz tylko jego podstawowych funkcji, to tracisz nie tylko część wiedzy wynikającej z danych, ale też utrudniasz sobie pracę. Poznaj cztery proste funkcje, które pomogą to zmienić. Czy wiesz, jak utworzyć raport łączący w niestandardowy sposób wymiary i dane? Jak przedstawić ruch z różnych kanałów na jednym wykresie? Jak posortować dane,

  • TRENDROOM #1

    TRENDROOM #1

    • The Nets
    • 18 stycznia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maria Adamik-Kubala wyjaśnia, dlaczego context jest lepszy od contentu, Rafał Urbanek przedstawia nowe narzędzie dla SEO a Weronika Morys pisze o możliwościach internetowej analityki. Maria Adamik-Kubala: Nie content, a context marketing Chociaż pojęcie to wywodzi się z content marketingu i jest z nim ściśle powiązane, zrobiło już

  • #6 Analityka zachowań użytkowników: Google Analytics – „must have” każdego content marketera

    #6 Analityka zachowań użytkowników: Google Analytics – „must have” każdego content marketera

    • Katarzyna Legutko
    • 19 kwietnia 2016

    Nie rób content marketingu po omacku! Zaprzyjaźnij się z Google Analytics.

  • Analiza omnichannel marketingu – najczęstsze problemy

    Analiza omnichannel marketingu – najczęstsze problemy

    • Ewa Kańczuk
    • 6 kwietnia 2016

    Poznaj najczęstsze problemy, jakie napotykają na swojej drodze marketerzy i analitycy w czasie badania marketingowych działań omnichannelowych.