Luksusowe marki odzieżowe w sieci zakupów [RAPORT]
- User experience
- 11 lutego 2016
Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich
Google Analytics jest bez wątpienia najpopularniejszym narzędziem do analizy ruchu na stronie. Jeśli jednak używasz tylko jego podstawowych funkcji, to tracisz nie tylko część wiedzy wynikającej z danych, ale też utrudniasz sobie pracę. Poznaj cztery proste funkcje, które pomogą to zmienić. Czy wiesz, jak utworzyć raport łączący w niestandardowy sposób wymiary i dane? Jak przedstawić ruch z różnych kanałów na jednym wykresie? Jak posortować dane,
Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maria Adamik-Kubala wyjaśnia, dlaczego context jest lepszy od contentu, Rafał Urbanek przedstawia nowe narzędzie dla SEO a Weronika Morys pisze o możliwościach internetowej analityki. Maria Adamik-Kubala: Nie content, a context marketing Chociaż pojęcie to wywodzi się z content marketingu i jest z nim ściśle powiązane, zrobiło już
Nie rób content marketingu po omacku! Zaprzyjaźnij się z Google Analytics.
Poznaj najczęstsze problemy, jakie napotykają na swojej drodze marketerzy i analitycy w czasie badania marketingowych działań omnichannelowych.
Nie będzie to kolejny artykuł wyjaśniający, czym jest współczynnik otwarć (OR) i współczynnik kliknięć (CTR). Przedstawimy Ci inny wskaźnik – click to open rate (CTOR), który jest często pomijany przez marketerów. Mimo że, odgrywa ogromną rolę w ocenie zaangażowania użytkowników względem treści w wiadomościach e-mail. Jedno jest pewne: my, marketerzy, bardzo przywiązujemy się do wskaźników. Niestety, najczęściej do tego stopnia, że przestajemy myśleć samodzielnie.
W jaki sposób prowadzić analitykę internetową zachowań użytkowników czytających pliki PDF? Zapraszamy do lektury 🙂