• 5 pytań o… content premium

    5 pytań o… content premium

    • The Nets
    • 29 sierpnia 2018

    Z przyjemnością kontynuujemy nasz cykl „5 pytań o…”. Zaczęliśmy od artykułów eksperckich, a dziś rzucimy nieco szersze spojrzenie na content premium. 1. Na czym to polega? Jak sama nazwa wskazuje, content premium to coś „ekstra”. To nie tylko treści bardzo wysokiej jakości, to także dawka wiedzy merytorycznej, której próżno szukać u konkurencji. Podam przykład: opis produktowy może być napisany rewelacyjnie, może być plastyczny, zabawny albo bardzo

  • Next level czyli context marketing

    Next level czyli context marketing

    • The Nets
    • 9 sierpnia 2018

    Być może już zainwestowałeś w content marketing i szukasz czegoś więcej? Kolejnym poziomem jest context marketing, czyli content ściśle dopasowany do kontekstu,  oparty o preferencje person i odpowiednio dystrybuowany. Na czym dokładnie polega context marketing?

  • Zero waste. Moda, styl życia i eko-marketing

    Zero waste. Moda, styl życia i eko-marketing

    • Dominika Gromadzka
    • 11 lipca 2018

    Nie wyrzucaj, nie marnuj, naprawiaj stare, recyklinguj, używaj wielokrotnie, nie kupuj bez sensu, używaj własnych opakowań. Tak można by podsumować to, do czego zachęca ruch zero waste. Celebryci, influencerzy, ale i zwykłe osoby zrozumiały, że warto w trosce o nas wszystkich produkować jak najmniej śmieci i funkcjonować w zgodzie z naturą. Jak każdy trend, także i ten znajduje odbicie w działaniach marketingowych. W jaki sposób można go wykorzystać?

  • 10 kroków, by przekonać szefa do inwestycji w content marketing

    10 kroków, by przekonać szefa do inwestycji w content marketing

    • The Nets
    • 8 czerwca 2018

    „Nie będę płacił za napisanie paru artykułów”, „content marketing nam nie pomoże” albo „w naszej branży nikt nie czyta żadnych blogów”. Też słyszałeś podobne argumenty? W teorii wszyscy dziś inwestują w content, w praktyce jednak wielu CEO wciąż nie wierzy w siłę marketingu treści. Co gorsza, niektórzy uważają, że wystarczy zamówić kilka tysięcy znaków tekstu o firmie i wrzucić je na swoją stronę, by osiągnąć

  • Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    • Grzegorz Pawłowski
    • 10 maja 2018

    Projektowanie interfejsów witryn internetowych czy aplikacji, rozumiane jako proces kreatywno-logiczno-techniczny, ulega nieustannemu postępowi. Jeszcze kilka lat temu Responsive Web Design (RWD) nie było znane nikomu, dziś jest to standard. Podejście „mobile first” przestało być innowacyjnym myśleniem, stało się normą, której stosowanie dodatkowo zostało przypieczętowane wprowadzeniem przez Google Mobile First Index. Jak zmienia się projektowanie User Interface i User

  • 3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    • Joanna Fortuna
    • 8 maja 2018

    Trendy z Instagrama – nie zawsze są zrozumiałe. Czasem patrzysz i zastanawiasz się: „czego ci ludzie nie wymyślą”. A jednak – wiele z nich ma głębszy sens kulturowy i psychologiczny, warto więc śledzić je na użytek swojego biznesu. Bo to, co dziś wydaje się dziwne, jutro może sprzedawać się u konkurencji jak świeże bułeczki. Poniższe trendy przydadzą Ci się w strategii sprzedażowej i w tworzeniu

  • 5 pytań o… artykuły eksperckie

    5 pytań o… artykuły eksperckie

    • Maria Adamik-Kubala
    • 27 kwietnia 2018

    Zapraszamy na nasz pierwszy artykuł z serii „5 pytań o treści premium”. Przybliżymy Wam zagadnienia związane z jakościowym content marketingiem i odpowiemy na najważniejsze pytania, jakie się z nim wiążą. 1. Na czym to polega? Artykuł ekspercki to tekst niosący ze sobą dużą wartość merytoryczną. Może dotyczyć tematów z  dziedzin gospodarki, nauki i sportu, przemysłu, kultury czy sztuki. Powinien skupiać się na tzw. mięsie, czyli konkretnych informacjach. Istotne jest to,

  • TRENDROOM #4

    TRENDROOM #4

    • Maciej Potępa
    • 18 kwietnia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maciek Potępa podzieli się głównym trendem w webdesignie obowiązującym w tym roku, który opisał UXPin. Kwadratura koła, czyli geometryczny trend w projektowaniu stron pod UX Według specjalistów ze wspomnianej platformy z narzędziami dla UX designerów, obecnie motywem przewodnim w projektach stron internetowych są wieloboczne figury

  • Content writing: talent czy rzemiosło?

    Content writing: talent czy rzemiosło?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 9 kwietnia 2018

    Zdania są podzielone. Jedni twierdzą, że pisać każdy może, bo co to za wielka sztuka? Znajomość gramatyki i ortografii to przecież poziom podstawówki, a autokorekta wyłapie błędy. Inni z kolei są czcicielami talentu przez duże T. Albo chlubią się swoim własnym, albo uważają, że oni to się nigdy nie nauczą. Gdzie leży prawda? Tam, gdzie zwykle, czyli pośrodku.  Do czego potrzebny jest talent Jest

  • Fake newsy – czym są i czy mamy na nie lekarstwo?

    Fake newsy – czym są i czy mamy na nie lekarstwo?

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 12 marca 2018

    Nieuniknione, wprowadzające zamęt i nasilające się. Fake newsy nie są nowym tematem, nigdy jednak nie były tak wszędobylskie, jak teraz. Co czyni je niebezpiecznymi i w jaki sposób można się przed nimi chronić? Fake newsy – o co w tym wszystkim chodzi? Człowiek używa jedynie 10 proc. mózgu. Jedzenie, podniesione z podłogi w ciągu pięciu sekund, nie będzie zainfekowane bakteriami. Każdy w ciągu życia