• TRENDROOM #4

    TRENDROOM #4

    • Maciej Potępa
    • 18 kwietnia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maciek Potępa podzieli się głównym trendem w webdesignie obowiązującym w tym roku, który opisał UXPin. Kwadratura koła, czyli geometryczny trend w projektowaniu stron pod UX Według specjalistów ze wspomnianej platformy z narzędziami dla UX designerów, obecnie motywem przewodnim w projektach stron internetowych są wieloboczne figury

  • Content writing: talent czy rzemiosło?

    Content writing: talent czy rzemiosło?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 9 kwietnia 2018

    Zdania są podzielone. Jedni twierdzą, że pisać każdy może, bo co to za wielka sztuka? Znajomość gramatyki i ortografii to przecież poziom podstawówki, a autokorekta wyłapie błędy. Inni z kolei są czcicielami talentu przez duże T. Albo chlubią się swoim własnym, albo uważają, że oni to się nigdy nie nauczą. Gdzie leży prawda? Tam, gdzie zwykle, czyli pośrodku.  Do czego potrzebny jest talent Jest

  • Fake newsy – czym są i czy mamy na nie lekarstwo?

    Fake newsy – czym są i czy mamy na nie lekarstwo?

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 12 marca 2018

    Nieuniknione, wprowadzające zamęt i nasilające się. Fake newsy nie są nowym tematem, nigdy jednak nie były tak wszędobylskie, jak teraz. Co czyni je niebezpiecznymi i w jaki sposób można się przed nimi chronić? Fake newsy – o co w tym wszystkim chodzi? Człowiek używa jedynie 10 proc. mózgu. Jedzenie, podniesione z podłogi w ciągu pięciu sekund, nie będzie zainfekowane bakteriami. Każdy w ciągu życia

  • TRENDROOM #3

    TRENDROOM #3

    • The Nets
    • 9 marca 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Iwona Łoza oceni szanse na przetrwanie nowego serwisu społecznościowego Vero, Maria Adamik-Kubala podzieli się refleksjami na temat rozwoju emotikonów w komunikacji.  Iwona Łoza: Czy Vero naprawdę ma szansę? Dość długo musieliśmy czekać na powiew świeżości w social mediach. Rynek serwisów społecznościowych wydaje się przepełniony

  • Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    • Michał Bednarczyk
    • 27 lutego 2018

    Facebook jest nieprzewidywalny. Kapitał marki zgromadzony w postaci polubień na fanpage’u stracił znacznie na wartości w związku z obcięciem zasięgów w News Feedzie. Kiedyś na Facebooku viral znacznie łatwiej nabierał rozmachu, dzięki czemu liczba fanów na profilach rosła w zawrotnym tempie. W 2017 roku większość fanów marki stało się zakładnikami Facebooka. Możemy do nich dotrzeć tylko przy pomocy płatnej reklamy. Dlatego by dystrybuować i promować swoje treści, warto

  • Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 1 lutego 2018

    CTA, czyli Call To Action, oznacza wezwanie do działania. Krótki tekst, który potrafi sprawić wiele kłopotów. Ma zachęcić odbiorcę do kliknięcia, pobrania, zapisania się, kupienia, zamówienia, polubienia, a jednocześnie musi się wyróżnić spośród dziesiątek innych apeli, które codziennie spływają na skrzynkę mailową. Jak więc napisać CTA, którymi porwiesz tłumy, albo przynajmniej polepszysz swoje statystyki? Poznaj cztery podstawowe zasady. 1. Pisz krótko

  • TRENDROOM #1

    TRENDROOM #1

    • The Nets
    • 18 stycznia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maria Adamik-Kubala wyjaśnia, dlaczego context jest lepszy od contentu, Rafał Urbanek przedstawia nowe narzędzie dla SEO a Weronika Morys pisze o możliwościach internetowej analityki. Maria Adamik-Kubala: Nie content, a context marketing Chociaż pojęcie to wywodzi się z content marketingu i jest z nim ściśle powiązane, zrobiło już

  • Blogerzy biegowi inspirują. Jak budować społeczność wokół marki?

    Blogerzy biegowi inspirują. Jak budować społeczność wokół marki?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 2 sierpnia 2017

    Autorzy blogów hobbystycznych związanych z bieganiem z powodzeniem budują aktywną społeczność wokół swojej pasji, często przenosząc kontakt z czytelnikami do świata realnego. Oto trzy rozwiązania, które możesz wykorzystać jako inspiracje w promowaniu biznesu. 1. Zaangażuj odbiorców w prosty sposób To oczywiste, że czytelników blogów biegowych łączy wspólna pasja. Jednak są to często sportowcy-amatorzy, prowadzący też zwyczajne życie zawodowe, towarzyskie i rodzinne. Patrząc na różnorodny charakter odbiorców,

  • 6 plakatów sztuk teatralnych, którymi warto zainspirować się w marketingu

    6 plakatów sztuk teatralnych, którymi warto zainspirować się w marketingu

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 5 czerwca 2017

    Dobre plakaty teatralne zadają pytania i są pomostem pomiędzy sztuką a komercją. Ich założenia można z korzyścią przenieść do innych branż. Zainspiruj się sześcioma zasadami tworzenia posterów i przełóż je na własny grunt, przygotowując infografiki, banery i inne formy reklamy wizualnej. 1. Obudź pragnienie w fanach i tych, którzy nimi jeszcze nie są Premiera Kronosu, czyli intymnych zapisków Gombrowicza, była ważnym wydarzeniem dla tych, którzy interesują

  • 4 powody, dlaczego kalendarz publikacji pomaga w tworzeniu content hubu + NARZĘDZIE

    4 powody, dlaczego kalendarz publikacji pomaga w tworzeniu content hubu + NARZĘDZIE

    • Maria Adamik-Kubala
    • 24 kwietnia 2017

    Content hub pod względem wielkości można umieścić między blogiem a dużym serwisem. Publikowane na nim treści krążą wokół jednego tematu, ale jego realizacja odbywa się przy użyciu wielu form: od artykułów, przez krótkie porady po infografiki. W jaki sposób skutecznie zarządzać taką stroną? Pomóc może w tym kalendarz publikacji. Poznaj cztery powody, dlaczego warto go używać. 1. Pozwala zaplanować treści zgodnie z potrzebami użytkowników