• 10 kroków, by przekonać szefa do inwestycji w content marketing

    10 kroków, by przekonać szefa do inwestycji w content marketing

    • The Nets
    • 8 czerwca 2018

    „Nie będę płacił za napisanie paru artykułów”, „content marketing nam nie pomoże” albo „w naszej branży nikt nie czyta żadnych blogów”. Też słyszałeś podobne argumenty? W teorii wszyscy dziś inwestują w content, w praktyce jednak wielu CEO wciąż nie wierzy w siłę marketingu treści. Co gorsza, niektórzy uważają, że wystarczy zamówić kilka tysięcy znaków tekstu o firmie i wrzucić je na swoją stronę, by osiągnąć

  • Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    • Grzegorz Pawłowski
    • 10 maja 2018

    Projektowanie interfejsów witryn internetowych czy aplikacji, rozumiane jako proces kreatywno-logiczno-techniczny, ulega nieustannemu postępowi. Jeszcze kilka lat temu Responsive Web Design (RWD) nie było znane nikomu, dziś jest to standard. Podejście „mobile first” przestało być innowacyjnym myśleniem, stało się normą, której stosowanie dodatkowo zostało przypieczętowane wprowadzeniem przez Google Mobile First Index. Jak zmienia się projektowanie User Interface i User

  • 3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    • Joanna Fortuna
    • 8 maja 2018

    Trendy z Instagrama – nie zawsze są zrozumiałe. Czasem patrzysz i zastanawiasz się: „czego ci ludzie nie wymyślą”. A jednak – wiele z nich ma głębszy sens kulturowy i psychologiczny, warto więc śledzić je na użytek swojego biznesu. Bo to, co dziś wydaje się dziwne, jutro może sprzedawać się u konkurencji jak świeże bułeczki. Poniższe trendy przydadzą Ci się w strategii sprzedażowej i w tworzeniu

  • 5 pytań o… artykuły eksperckie

    5 pytań o… artykuły eksperckie

    • Maria Adamik-Kubala
    • 27 kwietnia 2018

    Zapraszamy na nasz pierwszy artykuł z serii „5 pytań o treści premium”. Przybliżymy Wam zagadnienia związane z jakościowym content marketingiem i odpowiemy na najważniejsze pytania, jakie się z nim wiążą. 1. Na czym to polega? Artykuł ekspercki to tekst niosący ze sobą dużą wartość merytoryczną. Może dotyczyć tematów z  dziedzin gospodarki, nauki i sportu, przemysłu, kultury czy sztuki. Powinien skupiać się na tzw. mięsie, czyli konkretnych informacjach. Istotne jest to,

  • TRENDROOM #4

    TRENDROOM #4

    • Maciej Potępa
    • 18 kwietnia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maciek Potępa podzieli się głównym trendem w webdesignie obowiązującym w tym roku, który opisał UXPin. Kwadratura koła, czyli geometryczny trend w projektowaniu stron pod UX Według specjalistów ze wspomnianej platformy z narzędziami dla UX designerów, obecnie motywem przewodnim w projektach stron internetowych są wieloboczne figury

  • Content writing: talent czy rzemiosło?

    Content writing: talent czy rzemiosło?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 9 kwietnia 2018

    Zdania są podzielone. Jedni twierdzą, że pisać każdy może, bo co to za wielka sztuka? Znajomość gramatyki i ortografii to przecież poziom podstawówki, a autokorekta wyłapie błędy. Inni z kolei są czcicielami talentu przez duże T. Albo chlubią się swoim własnym, albo uważają, że oni to się nigdy nie nauczą. Gdzie leży prawda? Tam, gdzie zwykle, czyli pośrodku.  Do czego potrzebny jest talent Jest

  • Fake newsy – czym są i czy mamy na nie lekarstwo?

    Fake newsy – czym są i czy mamy na nie lekarstwo?

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 12 marca 2018

    Nieuniknione, wprowadzające zamęt i nasilające się. Fake newsy nie są nowym tematem, nigdy jednak nie były tak wszędobylskie, jak teraz. Co czyni je niebezpiecznymi i w jaki sposób można się przed nimi chronić? Fake newsy – o co w tym wszystkim chodzi? Człowiek używa jedynie 10 proc. mózgu. Jedzenie, podniesione z podłogi w ciągu pięciu sekund, nie będzie zainfekowane bakteriami. Każdy w ciągu życia

  • TRENDROOM #3

    TRENDROOM #3

    • The Nets
    • 9 marca 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Iwona Łoza oceni szanse na przetrwanie nowego serwisu społecznościowego Vero, Maria Adamik-Kubala podzieli się refleksjami na temat rozwoju emotikonów w komunikacji.  Iwona Łoza: Czy Vero naprawdę ma szansę? Dość długo musieliśmy czekać na powiew świeżości w social mediach. Rynek serwisów społecznościowych wydaje się przepełniony

  • Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    • Michał Bednarczyk
    • 27 lutego 2018

    Facebook jest nieprzewidywalny. Kapitał marki zgromadzony w postaci polubień na fanpage’u stracił znacznie na wartości w związku z obcięciem zasięgów w News Feedzie. Kiedyś na Facebooku viral znacznie łatwiej nabierał rozmachu, dzięki czemu liczba fanów na profilach rosła w zawrotnym tempie. W 2017 roku większość fanów marki stało się zakładnikami Facebooka. Możemy do nich dotrzeć tylko przy pomocy płatnej reklamy. Dlatego by dystrybuować i promować swoje treści, warto

  • Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 1 lutego 2018

    CTA, czyli Call To Action, oznacza wezwanie do działania. Krótki tekst, który potrafi sprawić wiele kłopotów. Ma zachęcić odbiorcę do kliknięcia, pobrania, zapisania się, kupienia, zamówienia, polubienia, a jednocześnie musi się wyróżnić spośród dziesiątek innych apeli, które codziennie spływają na skrzynkę mailową. Jak więc napisać CTA, którymi porwiesz tłumy, albo przynajmniej polepszysz swoje statystyki? Poznaj cztery podstawowe zasady. 1. Pisz krótko