• Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 1 lutego 2018

    CTA, czyli Call To Action, oznacza wezwanie do działania. Krótki tekst, który potrafi sprawić wiele kłopotów. Ma zachęcić odbiorcę do kliknięcia, pobrania, zapisania się, kupienia, zamówienia, polubienia, a jednocześnie musi się wyróżnić spośród dziesiątek innych apeli, które codziennie spływają na skrzynkę mailową. Jak więc napisać CTA, którymi porwiesz tłumy, albo przynajmniej polepszysz swoje statystyki? Poznaj cztery podstawowe zasady. 1. Pisz krótko

  • TRENDROOM #1

    TRENDROOM #1

    • The Nets
    • 18 stycznia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maria Adamik-Kubala wyjaśnia, dlaczego context jest lepszy od contentu, Rafał Urbanek przedstawia nowe narzędzie dla SEO a Weronika Morys pisze o możliwościach internetowej analityki. Maria Adamik-Kubala: Nie content, a context marketing Chociaż pojęcie to wywodzi się z content marketingu i jest z nim ściśle powiązane, zrobiło już

  • Blogerzy biegowi inspirują. Jak budować społeczność wokół marki?

    Blogerzy biegowi inspirują. Jak budować społeczność wokół marki?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 2 sierpnia 2017

    Autorzy blogów hobbystycznych związanych z bieganiem z powodzeniem budują aktywną społeczność wokół swojej pasji, często przenosząc kontakt z czytelnikami do świata realnego. Oto trzy rozwiązania, które możesz wykorzystać jako inspiracje w promowaniu biznesu. 1. Zaangażuj odbiorców w prosty sposób To oczywiste, że czytelników blogów biegowych łączy wspólna pasja. Jednak są to często sportowcy-amatorzy, prowadzący też zwyczajne życie zawodowe, towarzyskie i rodzinne. Patrząc na różnorodny charakter odbiorców,

  • 6 plakatów sztuk teatralnych, którymi warto zainspirować się w marketingu

    6 plakatów sztuk teatralnych, którymi warto zainspirować się w marketingu

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 5 czerwca 2017

    Dobre plakaty teatralne zadają pytania i są pomostem pomiędzy sztuką a komercją. Ich założenia można z korzyścią przenieść do innych branż. Zainspiruj się sześcioma zasadami tworzenia posterów i przełóż je na własny grunt, przygotowując infografiki, banery i inne formy reklamy wizualnej. 1. Obudź pragnienie w fanach i tych, którzy nimi jeszcze nie są Premiera Kronosu, czyli intymnych zapisków Gombrowicza, była ważnym wydarzeniem dla tych, którzy interesują

  • 4 powody, dlaczego kalendarz publikacji pomaga w tworzeniu content hubu + NARZĘDZIE

    4 powody, dlaczego kalendarz publikacji pomaga w tworzeniu content hubu + NARZĘDZIE

    • Maria Adamik-Kubala
    • 24 kwietnia 2017

    Content hub pod względem wielkości można umieścić między blogiem a dużym serwisem. Publikowane na nim treści krążą wokół jednego tematu, ale jego realizacja odbywa się przy użyciu wielu form: od artykułów, przez krótkie porady po infografiki. W jaki sposób skutecznie zarządzać taką stroną? Pomóc może w tym kalendarz publikacji. Poznaj cztery powody, dlaczego warto go używać. 1. Pozwala zaplanować treści zgodnie z potrzebami użytkowników

  • Personalizacja w marketingu: od lojalności po KPI

    Personalizacja w marketingu: od lojalności po KPI

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 27 marca 2017

    Według magazynu „Forbes” personalizacja to jeden z ośmiu najgorętszych trendów marketingowych tego roku. Jeśli już teraz nie zaczniesz jej wdrażać, za rok będziesz tego żałować. Sprawdź dlaczego. Żyjemy w czasach indywidualistów. A jak wiadomo, indywidualiści chcą być traktowani wyjątkowo. Wielkie marki personalizację ubierają w różnorodne formy, np. podpisanego kubka z kawą (Starbucks) czy puszki napoju z imieniem (Coca-Cola). Proste, ale zindywidualizowane przedmioty od lat zalewają Instagram,

  • Brief to też content. Zarób na nim

    Brief to też content. Zarób na nim

    • Karolina Dudek
    • 13 maja 2016

    Nielubiany, traktowany po macoszemu, nieoceniany. Brief to nie pismo urzędowe, jakie musisz wypełnić. To plan Twojego sukcesu. Jest jak dyrygent, który pokieruje orkiestrą. Im bardziej się przyłożysz, tym piękniej zagrają.

  • Festiwal Dobrego Contentu – bądź tam razem z nami

    Festiwal Dobrego Contentu – bądź tam razem z nami

    • The Nets
    • 9 maja 2016

    Weź udział w festiwalu, który zgromadzi dziesiątki specjalistów z branży marketingu!

  • Content i marketing automation – maszynka do zarabiania pieniędzy

    Content i marketing automation – maszynka do zarabiania pieniędzy

    • Maciej Potępa
    • 12 kwietnia 2016

    Marketing treści opiera się na tworzeniu ścisłej relacji z konsumentem. Odnosi się to również do automatyzacji komunikacji. Jak ten trend wpływa na działania w branży e-commerce?

  • Strategia a content marketing, czyli treść na ostatnim miejscu

    Strategia a content marketing, czyli treść na ostatnim miejscu

    • Maciej Potępa
    • 8 marca 2016

    Tworzysz wartościowe treści, ale brakuje Ci jednolitej strategii? To znaczy, że wcale nie są tak wartościowe, jak myślisz.