• Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    • Michał Bednarczyk
    • 27 lutego 2018

    Facebook jest nieprzewidywalny. Kapitał marki zgromadzony w postaci polubień na fanpage’u stracił znacznie na wartości w związku z obcięciem zasięgów w News Feedzie. Kiedyś na Facebooku viral znacznie łatwiej nabierał rozmachu, dzięki czemu liczba fanów na profilach rosła w zawrotnym tempie. W 2017 roku większość fanów marki stało się zakładnikami Facebooka. Możemy do nich dotrzeć tylko przy pomocy płatnej reklamy. Dlatego by dystrybuować i promować swoje treści, warto

  • Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 1 lutego 2018

    CTA, czyli Call To Action, oznacza wezwanie do działania. Krótki tekst, który potrafi sprawić wiele kłopotów. Ma zachęcić odbiorcę do kliknięcia, pobrania, zapisania się, kupienia, zamówienia, polubienia, a jednocześnie musi się wyróżnić spośród dziesiątek innych apeli, które codziennie spływają na skrzynkę mailową. Jak więc napisać CTA, którymi porwiesz tłumy, albo przynajmniej polepszysz swoje statystyki? Poznaj cztery podstawowe zasady. 1. Pisz krótko

  • #4 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 2

    #4 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 2

    • Katarzyna Legutko
    • 9 lutego 2016

    Dowiedz się, jak stosować heatmapy do szczegółowej analizy zachowań adresatów kampanii e-mail marketingowych.

  • [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    • Michał Grzebyk
    • 21 stycznia 2016

    Według uczestników badania Campaigner to pozyskanie nowych subskrybentów, a nie wzrost współczynnika otwarć czy tworzenie angażujących treści jest najważniejszym wyzwaniem, jakie stoi przed e-mail marketingiem w 2016 roku. Raport został oparty na zebranych w listopadzie zeszłego roku ankietach, które uzupełniło 506 e-mail marketerów będących klientami Campaigner. 29,1 procent specjalistów uznało pozyskanie nowych subskrybentów za najważniejsze wyzwanie czekające e-mail marketing w 2016 oku. Kolejne

  • #3 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 1

    #3 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 1

    • Katarzyna Legutko
    • 11 stycznia 2016

    Nie będzie to kolejny artykuł wyjaśniający, czym jest współczynnik otwarć (OR) i współczynnik kliknięć (CTR). Przedstawimy Ci inny wskaźnik – click to open rate (CTOR), który jest często pomijany przez marketerów. Mimo że, odgrywa ogromną rolę w ocenie zaangażowania użytkowników względem treści w wiadomościach e-mail. Jedno jest pewne: my, marketerzy, bardzo przywiązujemy się do wskaźników. Niestety, najczęściej do tego stopnia, że przestajemy myśleć samodzielnie.

  • #1 Analityka zachowań użytkowników: Treść PDF

    #1 Analityka zachowań użytkowników: Treść PDF

    • Katarzyna Legutko
    • 3 grudnia 2015

    W jaki sposób prowadzić analitykę internetową zachowań użytkowników czytających pliki PDF? Zapraszamy do lektury 🙂

  • 6 niezawodnych sposobów na to, żeby Twój mailing trafił do kosza

    6 niezawodnych sposobów na to, żeby Twój mailing trafił do kosza

    • Maciej Potępa
    • 28 września 2015

    Dowiedz się, jak najszybciej trafić na czarną listę Twojego (potencjalnego) klienta. Pomóż mu podjąć właściwą decyzję!