• #4 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 2

    #4 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 2

    • Katarzyna Legutko
    • 9 lutego 2016

    Dowiedz się, jak stosować heatmapy do szczegółowej analizy zachowań adresatów kampanii e-mail marketingowych.

  • [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    • Michał Grzebyk
    • 21 stycznia 2016

    Według uczestników badania Campaigner to pozyskanie nowych subskrybentów, a nie wzrost współczynnika otwarć czy tworzenie angażujących treści jest najważniejszym wyzwaniem, jakie stoi przed e-mail marketingiem w 2016 roku. Raport został oparty na zebranych w listopadzie zeszłego roku ankietach, które uzupełniło 506 e-mail marketerów będących klientami Campaigner. 29,1 procent specjalistów uznało pozyskanie nowych subskrybentów za najważniejsze wyzwanie czekające e-mail marketing w 2016 oku. Kolejne

  • #3 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 1

    #3 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 1

    • Katarzyna Legutko
    • 11 stycznia 2016

    Nie będzie to kolejny artykuł wyjaśniający, czym jest współczynnik otwarć (OR) i współczynnik kliknięć (CTR). Przedstawimy Ci inny wskaźnik – click to open rate (CTOR), który jest często pomijany przez marketerów. Mimo że, odgrywa ogromną rolę w ocenie zaangażowania użytkowników względem treści w wiadomościach e-mail. Jedno jest pewne: my, marketerzy, bardzo przywiązujemy się do wskaźników. Niestety, najczęściej do tego stopnia, że przestajemy myśleć samodzielnie.