• Niszowy produkt. Jaki kanał promocji online wybrać?

    Niszowy produkt. Jaki kanał promocji online wybrać?

    • Sebastian Heymann
    • 21 marca 2016

    Masz ciekawy produkt, ale nie wiesz, jak rozpocząć sprzedaż w sieci? Zastanawiasz się, jak zbudować przewagę własnego towaru czy usługi? Stwórz strategię w oparciu o dane. Nawet jeśli nie przeprowadzasz własnych analiz – nie ma problemu. Wiele aplikacji w sieci pozwoli Ci dojrzeć, jak działa Twoja konkurencja. Zakładamy na początku, że posiadasz dobrze zoptymalizowaną stronę internetową, a dane analityczne zbierają się poprawnie. Jednak

  • Luksusowe marki odzieżowe w sieci zakupów [RAPORT]

    Luksusowe marki odzieżowe w sieci zakupów [RAPORT]

    • Maciej Potępa
    • 11 lutego 2016

    Nieustanna poprawa poziomu obsługi klientów on-line to priorytet dla firm budujących swój biznes w sieci. Dowiedz się, jak robią to luksusowe marki odzieżowe.

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić

  • Baza danych a personalizacja marketingu [INFOGRAFIKA]

    Baza danych a personalizacja marketingu [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 12 stycznia 2016

    Dwie trzecie (66 proc.) marketerów ocenia swoje wysiłki na drodze do personalizacji treści jako „bardzo dobre” lub „doskonałe”. Wyraźnie kontrastuje to jednak z danymi mówiącymi o tym, że jedynie 31 procent konsumentów może powiedzieć, że marka w ramach działań cross-channel marketing stale rozwija ich indywidualne doświadczenia. Powyższe dane pochodzą z ostatniego raportu przygotowanego przez SAP Hybris i Forrester Consulting. Wspomniany opracowanie zostało oparte na danych uzyskanych