• Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    • Michał Bednarczyk
    • 27 lutego 2018

    Facebook jest nieprzewidywalny. Kapitał marki zgromadzony w postaci polubień na fanpage’u stracił znacznie na wartości w związku z obcięciem zasięgów w News Feedzie. Kiedyś na Facebooku viral znacznie łatwiej nabierał rozmachu, dzięki czemu liczba fanów na profilach rosła w zawrotnym tempie. W 2017 roku większość fanów marki stało się zakładnikami Facebooka. Możemy do nich dotrzeć tylko przy pomocy płatnej reklamy. Dlatego by dystrybuować i promować swoje treści, warto

  • Content i marketing automation – maszynka do zarabiania pieniędzy

    Content i marketing automation – maszynka do zarabiania pieniędzy

    • Maciej Potępa
    • 12 kwietnia 2016

    Marketing treści opiera się na tworzeniu ścisłej relacji z konsumentem. Odnosi się to również do automatyzacji komunikacji. Jak ten trend wpływa na działania w branży e-commerce?

  • Jak zarządzać danymi w firmie: Dlaczego potrzebujesz marketing automation?

    Jak zarządzać danymi w firmie: Dlaczego potrzebujesz marketing automation?

    • Michał Grzebyk
    • 4 lutego 2016

    Wykorzystaj marketing automation do badania i opieki nad pozyskanymi leadami. Wygraj z konkurencją.

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić

  • Automatycznie, czyli skutecznie | Trendy w marketing automation 2016 [INFOGRAFIKA]

    Automatycznie, czyli skutecznie | Trendy w marketing automation 2016 [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 10 grudnia 2015

    92 procent marketerów, którzy na co dzień stosują marketing automation, chwali to rozwiązanie.

  • 12 razy TAK dla marketing automation

    12 razy TAK dla marketing automation

    • Michał Grzebyk
    • 28 października 2015

    37 procent marketingowców z sektora B2B stosuje marketing automation w celu pozyskania leadów. Sprawdź jakie zalety kryją się za tymi narzędziami!