• Content i marketing automation – maszynka do zarabiania pieniędzy

    Content i marketing automation – maszynka do zarabiania pieniędzy

    • Maciej Potępa
    • 12 kwietnia 2016

    Marketing treści opiera się na tworzeniu ścisłej relacji z konsumentem. Odnosi się to również do automatyzacji komunikacji. Jak ten trend wpływa na działania w branży e-commerce?

  • Jak zarządzać danymi w firmie: Dlaczego potrzebujesz marketing automation?

    Jak zarządzać danymi w firmie: Dlaczego potrzebujesz marketing automation?

    • Michał Grzebyk
    • 4 lutego 2016

    Wykorzystaj marketing automation do badania i opieki nad pozyskanymi leadami. Wygraj z konkurencją.

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić