• Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 12 listopada 2015

    Ponad jedna trzecia (36 proc.) oglądających wideo na smartfonach (mobile video) deklaruje, że raz dziennie lub częściej ogląda dłuższe formaty filmów (pięć minut i więcej). Dla porównania, 58 procent respondentów twierdzi, że co najmniej raz dziennie ogląda krótkie wideo (mniej niż pięć minut). To dane przedstawione w raporcie przygotowanym przez Interactive Advertising Bureau i On Device Research. Raport „Mobile Video 2015: A global perspective”

  • Video w e-commerce – służba nie drużba

    Video w e-commerce – służba nie drużba

    • Michał Grzebyk
    • 16 października 2015

    O 60 procent wzrasta szansa zakupu produktu online, jeśli klient obejrzy związane z nim video – wynika z  raportu Invodo. Efekt nie jest jednak gwarantowany. Aby spoty wsparły sprzedaż, należy uwzględnić, kim jest widz, w jaki sposób odtworzy film i jakie podejmie kolejne kroki. Pobierz artykuł w PDF Większość konsumentów to wzrokowcy. Naturalne predyspozycje sprawiają, że ludzie przyswajają tylko 10 procent zasłyszanych

  • Smartfon czy tablet?

    Smartfon czy tablet?

    • The Nets
    • 14 października 2015

    Moda na urządzenia mobilne trwa, co potwierdza Universal McCann w szóstej edycji raportu Wave. Analizując zachowania w Internecie 40 000 respondentów w 62 państwach, Universal McCann zbadał między innymi sposób, w jaki użytkownicy wykorzystując tablety i smartfony. Raport próbuje odpowiedzieć na pytanie, w czym tablet jest lepszy od smartfona i na odwrót. Do czego ludzie wolą wykorzystywać smartfony? Przede wszystkim do szybkiego poszukiwania informacji, korzystania z mediów społecznościowych, szeroko rozumianej

  • Mobilny content. Strzeż się kciuka!

    Mobilny content. Strzeż się kciuka!

    • Maciej Potępa
    • 8 października 2015

    Sprawdź, co i jak pisać dla użytkowników mobile.