Ostatnie posty

  • Darmowe programy do tworzenia grafiki – Artweaver, Best Font

    Darmowe programy do tworzenia grafiki – Artweaver, Best Font

    • Maciej Potępa
    • 26 stycznia 2016

    Szukając darmowego narzędzia do tworzenia grafiki na potrzeby działań marketingowych, przekopałem się przez dziesiątki list, w których powtarzają się głównie trzy programy: Gimp, Paint.NET i Pixlr. Z wyżej wymienionych jedynie ten ostatni przekonał mnie na tyle, że uznałem go za alternatywę dla Photoshopa. Znalazłem jednak aplikację, która przyćmiewa zalety Pixlr’a. Jest nią Artweaver. Artweaver to narzędzie, którego interfejs w niewielkim stopniu różni się od programu firmy Adobe. Uważam,

  • [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    • Michał Grzebyk
    • 21 stycznia 2016

    Według uczestników badania Campaigner to pozyskanie nowych subskrybentów, a nie wzrost współczynnika otwarć czy tworzenie angażujących treści jest najważniejszym wyzwaniem, jakie stoi przed e-mail marketingiem w 2016 roku. Raport został oparty na zebranych w listopadzie zeszłego roku ankietach, które uzupełniło 506 e-mail marketerów będących klientami Campaigner. 29,1 procent specjalistów uznało pozyskanie nowych subskrybentów za najważniejsze wyzwanie czekające e-mail marketing w 2016 oku. Kolejne

  • Content marketing 2016 – Nie ufaj copywriterom!

    Content marketing 2016 – Nie ufaj copywriterom!

    • The Nets
    • 19 stycznia 2016

    Słowo zyskuje na znaczeniu jako narzędzie i wymaga wsparcia twardymi danymi. Zdolny copywriter nie może dać Ci tego, co zyskasz współpracując z zespołem content marketerów. Kliknij i poznaj różnice!

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić

  • Baza danych a personalizacja marketingu [INFOGRAFIKA]

    Baza danych a personalizacja marketingu [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 12 stycznia 2016

    Dwie trzecie (66 proc.) marketerów ocenia swoje wysiłki na drodze do personalizacji treści jako „bardzo dobre” lub „doskonałe”. Wyraźnie kontrastuje to jednak z danymi mówiącymi o tym, że jedynie 31 procent konsumentów może powiedzieć, że marka w ramach działań cross-channel marketing stale rozwija ich indywidualne doświadczenia. Powyższe dane pochodzą z ostatniego raportu przygotowanego przez SAP Hybris i Forrester Consulting. Wspomniany opracowanie zostało oparte na danych uzyskanych