Ostatnie posty

  • 7 sprawdzonych sposobów, jak w miesiąc podwoić liczbę sesji na fanpage’u [CASE STUDY]

    7 sprawdzonych sposobów, jak w miesiąc podwoić liczbę sesji na fanpage’u [CASE STUDY]

    • Agata Mendyk-Marcinek
    • 6 marca 2018

    Zmiany algorytmu Facebooka zmuszają marki do analizy i zmian w strategii komunikacji. I choć nie jest to proste, walkę o zasięg i zaangażowanie fanów, warto podjąć. Często nawet niewielkie zmiany mogą przynieść maksymalne efekty. Na przykładzie sukcesu fanpage’a TreningBiegacza.pl opracowaliśmy 7 zasad, które pomogą zwiększyć zasięg organiczny o ponad 100 proc. już w miesiąc, i nawet o 203 proc. w kolejnym miesiącu. Portal TreningBiegacza.pl działa od 2007 roku. Został

  • Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    Dystrybucja contentu w czasach obciętych zasięgów

    • Michał Bednarczyk
    • 27 lutego 2018

    Facebook jest nieprzewidywalny. Kapitał marki zgromadzony w postaci polubień na fanpage’u stracił znacznie na wartości w związku z obcięciem zasięgów w News Feedzie. Kiedyś na Facebooku viral znacznie łatwiej nabierał rozmachu, dzięki czemu liczba fanów na profilach rosła w zawrotnym tempie. W 2017 roku większość fanów marki stało się zakładnikami Facebooka. Możemy do nich dotrzeć tylko przy pomocy płatnej reklamy. Dlatego by dystrybuować i promować swoje treści, warto

  • TRENDROOM #2

    TRENDROOM #2

    • The Nets
    • 9 lutego 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Anna Piguła opisuje istotne zmiany, jakie wprowadzono w najpopularniejszym narzędziu dla specjalistów SEO i webmasterów, a Mateusz Żmuda-Trzebiatowski pisząc o coraz popularniejszych gradientach, udowadnia, że szczegóły mają wielkie znaczenie. Anna Piguła: Nowa Search Console dla wszystkich Unowocześniona wersja Serach Console w wersji testowej

  • Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 1 lutego 2018

    CTA, czyli Call To Action, oznacza wezwanie do działania. Krótki tekst, który potrafi sprawić wiele kłopotów. Ma zachęcić odbiorcę do kliknięcia, pobrania, zapisania się, kupienia, zamówienia, polubienia, a jednocześnie musi się wyróżnić spośród dziesiątek innych apeli, które codziennie spływają na skrzynkę mailową. Jak więc napisać CTA, którymi porwiesz tłumy, albo przynajmniej polepszysz swoje statystyki? Poznaj cztery podstawowe zasady. 1. Pisz krótko

  • TRENDROOM #1

    TRENDROOM #1

    • The Nets
    • 18 stycznia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maria Adamik-Kubala wyjaśnia, dlaczego context jest lepszy od contentu, Rafał Urbanek przedstawia nowe narzędzie dla SEO a Weronika Morys pisze o możliwościach internetowej analityki. Maria Adamik-Kubala: Nie content, a context marketing Chociaż pojęcie to wywodzi się z content marketingu i jest z nim ściśle powiązane, zrobiło już

  • Moderacja czy relacja? – Jak osiągnąć sukces komunikacyjny w kontakcie z fanami na Facebooku

    Moderacja czy relacja? – Jak osiągnąć sukces komunikacyjny w kontakcie z fanami na Facebooku

    • Dominika Gromadzka
    • 4 stycznia 2018

    Szybko i gwałtownie – te słowa w prosty sposób ukazują relację fanów z markami na Facebooku. Co zrobić, by ta komunikacja przebiegała naturalnie i możliwie bezproblemowo? Pomoże w tym znajomość trzech zasad właściwej moderacji. Zasada 1: czas reakcji ma znaczenie Pamiętaj – czas reakcji to podstawa. Dzięki niemu łatwiej pokonasz kryzysowe sytuacje, a przy tym pokażesz fanom, że są dla Ciebie ważni i liczysz się z ich

  • Blogerzy biegowi inspirują. Jak budować społeczność wokół marki?

    Blogerzy biegowi inspirują. Jak budować społeczność wokół marki?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 2 sierpnia 2017

    Autorzy blogów hobbystycznych związanych z bieganiem z powodzeniem budują aktywną społeczność wokół swojej pasji, często przenosząc kontakt z czytelnikami do świata realnego. Oto trzy rozwiązania, które możesz wykorzystać jako inspiracje w promowaniu biznesu. 1. Zaangażuj odbiorców w prosty sposób To oczywiste, że czytelników blogów biegowych łączy wspólna pasja. Jednak są to często sportowcy-amatorzy, prowadzący też zwyczajne życie zawodowe, towarzyskie i rodzinne. Patrząc na różnorodny charakter odbiorców,

  • 6 plakatów sztuk teatralnych, którymi warto zainspirować się w marketingu

    6 plakatów sztuk teatralnych, którymi warto zainspirować się w marketingu

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 5 czerwca 2017

    Dobre plakaty teatralne zadają pytania i są pomostem pomiędzy sztuką a komercją. Ich założenia można z korzyścią przenieść do innych branż. Zainspiruj się sześcioma zasadami tworzenia posterów i przełóż je na własny grunt, przygotowując infografiki, banery i inne formy reklamy wizualnej. 1. Obudź pragnienie w fanach i tych, którzy nimi jeszcze nie są Premiera Kronosu, czyli intymnych zapisków Gombrowicza, była ważnym wydarzeniem dla tych, którzy interesują

  • Z murawy do social media. Czego uczą profile klubów piłkarskich?

    Z murawy do social media. Czego uczą profile klubów piłkarskich?

    • Michał Cholewa
    • 12 maja 2017

    Kibice drużyn piłkarskich to specyficzny rodzaj klientów – są bardziej lojalni wobec marki niż inni konsumenci. Jednak tak samo jak oni, poza jakością produktu, czyli wynikami meczów i interesującą grą, chcą być na bieżąco z nowinkami i czuć się członkami społeczności budowanej wokół brandu. Sprawdź, jakie działania marketingu sportowego warto wziąć pod uwagę w tworzeniu strategii social media – niezależnie od branży. Marketing

  • 4 powody, dlaczego kalendarz publikacji pomaga w tworzeniu content hubu + NARZĘDZIE

    4 powody, dlaczego kalendarz publikacji pomaga w tworzeniu content hubu + NARZĘDZIE

    • Maria Adamik-Kubala
    • 24 kwietnia 2017

    Content hub pod względem wielkości można umieścić między blogiem a dużym serwisem. Publikowane na nim treści krążą wokół jednego tematu, ale jego realizacja odbywa się przy użyciu wielu form: od artykułów, przez krótkie porady po infografiki. W jaki sposób skutecznie zarządzać taką stroną? Pomóc może w tym kalendarz publikacji. Poznaj cztery powody, dlaczego warto go używać. 1. Pozwala zaplanować treści zgodnie z potrzebami użytkowników

Rekomendowane

  • Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich

    Czytaj dalej