Ostatnie posty

  • Marketing treści dla MŚP – Masz przewagę w budowaniu relacji!

    Marketing treści dla MŚP – Masz przewagę w budowaniu relacji!

    • Maciej Potępa
    • 15 grudnia 2015

    W Polsce 46 procent firm wydaje na marketing treści mniej niż 1000 zł na miesiąc. Zainspiruj się pomysłami na wprowadzenie content marketingu w MŚP.

  • Automatycznie, czyli skutecznie | Trendy w marketing automation 2016 [INFOGRAFIKA]

    Automatycznie, czyli skutecznie | Trendy w marketing automation 2016 [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 10 grudnia 2015

    92 procent marketerów, którzy na co dzień stosują marketing automation, chwali to rozwiązanie.

  • Retargeting – Zacznij od contentu!

    Retargeting – Zacznij od contentu!

    • The Nets
    • 8 grudnia 2015

    Po co prowadzić działania content marketingowe? Po to, by zdobywać leady – powiedzą przedstawiciele marketingu B2B. Tak, ale najważniejsze jest budowanie wizerunku marki, będącej ekspertem w swojej dziedzinie, który dzieli się zdobytą wiedzą i doradza – odpowiedzą przedstawiciele marketingu B2C. Bez względu na cele oraz strategię działań content marketingu warto rozważyć retargeting (remarketing) jako jeden z istotnych elementów działań contentowych. Co ma retargeting do contentu? Skoro

  • #1 Analityka zachowań użytkowników: Treść PDF

    #1 Analityka zachowań użytkowników: Treść PDF

    • Katarzyna Legutko
    • 3 grudnia 2015

    W jaki sposób prowadzić analitykę internetową zachowań użytkowników czytających pliki PDF? Zapraszamy do lektury 🙂

  • 11 wskazówek, jak zwiększyć sprzedaż dzięki content marketingowi [INFOGRAFIKA]

    11 wskazówek, jak zwiększyć sprzedaż dzięki content marketingowi [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 1 grudnia 2015

    Współczesny marketer w swojej codziennej pracy monitoruje dziesiątki różnych wskaźników dotyczących marketingu treści (content marketing). W dobie Big Data jesteśmy w stanie zmierzyć coraz więcej zmiennych i szukać zaskakujących korelacji, które mają realne odbicie w biznesie. Na końcu jednak zawsze pozostają dwie najważniejsze wartości: liczba pozyskanych leadów oraz wolumen sprzedaży. Specjaliści z ClearVoice przygotowali interesującą infografikę, która przedstawia 11 wskazówek, jak zwiększyć sprzedaż dzięki

  • Data-driven marketing: Cele i wyzwania na 2016

    Data-driven marketing: Cele i wyzwania na 2016

    • Michał Grzebyk
    • 25 listopada 2015

    Zobaczy wyniki najnowszego raportu przygotowanego przez Ascend2, który dotyczy data-driven marketingu (działań marketingowych opartych na analizie danych).

  • Zmiany w dziale Content

    Zmiany w dziale Content

    • Michał Grzebyk
    • 19 listopada 2015

    Głównym powodem rebrandingu The Nets było uwypuklenie zmian jakie zaszły w ofercie firmy. Nowe spojrzenie na oferowane usługi pociągnęło za sobą potrzebę zatrudnienia kolejnych specjalistów. W związku z podjętą decyzją powitaliśmy w naszym biurze Macieja Potępa, który wesprze dział marketingu treści i wraz z team leaderem Karoliną Siudeja będzie realizował założenia strategii digitalizacji marek naszych Partnerów oraz wspierał rozwój naszego wizerunku w sieci. Maciej jest miłośnikiem

  • Lojalność klienta – 5 sposobów na jej pogrzebanie

    Lojalność klienta – 5 sposobów na jej pogrzebanie

    • Michał Grzebyk
    • 18 listopada 2015

    Odsyłanie klienta od jednego konsultanta do drugiego to wspaniały sposób na ćwiczenie silnej woli potencjalnego kupującego. Cierpliwość oraz determinacja Asterika i Obeliksa obce są współczesnym konsumentom…

  • Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 12 listopada 2015

    Ponad jedna trzecia (36 proc.) oglądających wideo na smartfonach (mobile video) deklaruje, że raz dziennie lub częściej ogląda dłuższe formaty filmów (pięć minut i więcej). Dla porównania, 58 procent respondentów twierdzi, że co najmniej raz dziennie ogląda krótkie wideo (mniej niż pięć minut). To dane przedstawione w raporcie przygotowanym przez Interactive Advertising Bureau i On Device Research. Raport „Mobile Video 2015: A global perspective”

  • Zasób nie treść, nie zginie – Resource marketing

    Zasób nie treść, nie zginie – Resource marketing

    • Maciej Potępa
    • 9 listopada 2015

    Content marketing wraz z wiekiem stał się rozmytym pojęciem. Aby nadać mu szczegółowej formy postanowiliśmy zdefiniować go na nowo m.in. uwzględniając potrzeby millenialsów.

Rekomendowane

  • Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich

    Czytaj dalej