Ostatnie posty

  • Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 12 listopada 2015

    Ponad jedna trzecia (36 proc.) oglądających wideo na smartfonach (mobile video) deklaruje, że raz dziennie lub częściej ogląda dłuższe formaty filmów (pięć minut i więcej). Dla porównania, 58 procent respondentów twierdzi, że co najmniej raz dziennie ogląda krótkie wideo (mniej niż pięć minut). To dane przedstawione w raporcie przygotowanym przez Interactive Advertising Bureau i On Device Research. Raport „Mobile Video 2015: A global perspective”

  • Zasób nie treść, nie zginie – Resource marketing

    Zasób nie treść, nie zginie – Resource marketing

    • Maciej Potępa
    • 9 listopada 2015

    Content marketing wraz z wiekiem stał się rozmytym pojęciem. Aby nadać mu szczegółowej formy postanowiliśmy zdefiniować go na nowo m.in. uwzględniając potrzeby millenialsów.

  • Stres ma wielkie oczy – Marketingowcy vs. napięcie w pracy

    Stres ma wielkie oczy – Marketingowcy vs. napięcie w pracy

    • Maciej Potępa
    • 5 listopada 2015

    Stres potrafi być dla marketerów sprzymierzeńcem. Kiedy kawa zawodzi, zbliżający się wielkimi krokami termin oddania projektu potrafi dodać energii niejednemu wprawionemu menagerowi. Niektórzy jednak reagują na niego całkowitą dezorientacją, a jedyny komunikat, który można odczytać z ich twarzy brzmi: To ja zabarykaduję się w kuchni, tam mnie nie znajdą. Według Workfront, co czwarta osoba pracująca w dziale marketingu uważa, że jest nadmiernie lub

  • Personalizacja treści – Jak konsumenci reagują na zbieranie informacji?

    Personalizacja treści – Jak konsumenci reagują na zbieranie informacji?

    • The Nets
    • 3 listopada 2015

    Dzięki śledzeniu zachowań Netflix może zaproponować nam idealnie skrojoną ofertę filmową. Śledzi między innymi to, co i gdzie klikamy, w które elementy klikamy, by dowiedzieć się więcej oraz jak długo obserwujemy dane pozycje…

  • 12 razy TAK dla marketing automation

    12 razy TAK dla marketing automation

    • Michał Grzebyk
    • 28 października 2015

    37 procent marketingowców z sektora B2B stosuje marketing automation w celu pozyskania leadów. Sprawdź jakie zalety kryją się za tymi narzędziami!

  • 1 najlepszy powód, dla którego nikt nie nabierze się na Twój perfekcyjny artykuł

    1 najlepszy powód, dla którego nikt nie nabierze się na Twój perfekcyjny artykuł

    • Maciej Potępa
    • 22 października 2015

    No, ale się Was tu zebrało! Artykuł opublikowany przed chwilą, a tu już 10 czytelników. Na początku więc, zgodnie z zasadami savoir-vivre, pożegnam się z ośmiorgiem z Was. Tyle właśnie opuściło stronę po przeczytaniu tytułu. Nie lubię tłumów, toteż dwie osoby, które tu zostały, zdecydowanie mi odpowiadają.1  Pobierz artykuł w PDF Nagłówek to świetny sposób, aby skutecznie zjednać sobie uwagę grupy docelowej… Zaraz, zaraz. Czas

  • Inbound marketing – 20 liczb, które musisz znać

    Inbound marketing – 20 liczb, które musisz znać

    • Michał Grzebyk
    • 21 października 2015

    Wśród marketerów przywiązujących wagę do działań związanych z firmowym blogiem aż 13-krotnie wzrasta prawdopodobieństwo, że będą się cieszyć pozytywnymi wynikami ROI.

  • Internet of Things – przechodzimy do rzeczy

    Internet of Things – przechodzimy do rzeczy

    • Maciej Potępa
    • 20 października 2015

    Jakie korzyści marketingowe niesie za sobą wykorzystanie w praktyce założeń Internetu rzeczy? Sprawdź szanse, które stoją przed działami marketingu.

  • Video w e-commerce – służba nie drużba

    Video w e-commerce – służba nie drużba

    • Michał Grzebyk
    • 16 października 2015

    O 60 procent wzrasta szansa zakupu produktu online, jeśli klient obejrzy związane z nim video – wynika z  raportu Invodo. Efekt nie jest jednak gwarantowany. Aby spoty wsparły sprzedaż, należy uwzględnić, kim jest widz, w jaki sposób odtworzy film i jakie podejmie kolejne kroki. Pobierz artykuł w PDF Większość konsumentów to wzrokowcy. Naturalne predyspozycje sprawiają, że ludzie przyswajają tylko 10 procent zasłyszanych

  • Smartfon czy tablet?

    Smartfon czy tablet?

    • The Nets
    • 14 października 2015

    Moda na urządzenia mobilne trwa, co potwierdza Universal McCann w szóstej edycji raportu Wave. Analizując zachowania w Internecie 40 000 respondentów w 62 państwach, Universal McCann zbadał między innymi sposób, w jaki użytkownicy wykorzystując tablety i smartfony. Raport próbuje odpowiedzieć na pytanie, w czym tablet jest lepszy od smartfona i na odwrót. Do czego ludzie wolą wykorzystywać smartfony? Przede wszystkim do szybkiego poszukiwania informacji, korzystania z mediów społecznościowych, szeroko rozumianej

Rekomendowane

  • Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich

    Czytaj dalej