• Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 1 lutego 2018

    CTA, czyli Call To Action, oznacza wezwanie do działania. Krótki tekst, który potrafi sprawić wiele kłopotów. Ma zachęcić odbiorcę do kliknięcia, pobrania, zapisania się, kupienia, zamówienia, polubienia, a jednocześnie musi się wyróżnić spośród dziesiątek innych apeli, które codziennie spływają na skrzynkę mailową. Jak więc napisać CTA, którymi porwiesz tłumy, albo przynajmniej polepszysz swoje statystyki? Poznaj cztery podstawowe zasady. 1. Pisz krótko

  • Moderacja czy relacja? – Jak osiągnąć sukces komunikacyjny w kontakcie z fanami na Facebooku

    Moderacja czy relacja? – Jak osiągnąć sukces komunikacyjny w kontakcie z fanami na Facebooku

    • Dominika Gromadzka
    • 4 stycznia 2018

    Szybko i gwałtownie – te słowa w prosty sposób ukazują relację fanów z markami na Facebooku. Co zrobić, by ta komunikacja przebiegała naturalnie i możliwie bezproblemowo? Pomoże w tym znajomość trzech zasad właściwej moderacji. Zasada 1: czas reakcji ma znaczenie Pamiętaj – czas reakcji to podstawa. Dzięki niemu łatwiej pokonasz kryzysowe sytuacje, a przy tym pokażesz fanom, że są dla Ciebie ważni i liczysz się z ich

  • Z murawy do social media. Czego uczą profile klubów piłkarskich?

    Z murawy do social media. Czego uczą profile klubów piłkarskich?

    • Michał Cholewa
    • 12 maja 2017

    Kibice drużyn piłkarskich to specyficzny rodzaj klientów – są bardziej lojalni wobec marki niż inni konsumenci. Jednak tak samo jak oni, poza jakością produktu, czyli wynikami meczów i interesującą grą, chcą być na bieżąco z nowinkami i czuć się członkami społeczności budowanej wokół brandu. Sprawdź, jakie działania marketingu sportowego warto wziąć pod uwagę w tworzeniu strategii social media – niezależnie od branży. Marketing