• Influencerzy w skali mikro

    Influencerzy w skali mikro

    • The Nets
    • 10 września 2018

    Prowadzisz biznes i chciałbyś, żeby Twoją markę sygnowała jakaś rozpoznawalna twarz? Chcesz nawiązać współpracę z influencerem, ale nie wiesz z jakim? I – co najgorsze – Twój budżet nie pozwala na współpracę z nikim rozpoznawalnym? Nie szkodzi! Z pomocą przychodzą influencerzy w skali mikro – mikroinfluencerzy. Można określić ich jako osoby wpływowe w mniejszym, często niszowym, gronie bądź wyspecjalizowane w określonej dziedzinie. Daleko im do zasięgów, jakie osiągają konta

  • Next level czyli context marketing

    Next level czyli context marketing

    • The Nets
    • 9 sierpnia 2018

    Być może już zainwestowałeś w content marketing i szukasz czegoś więcej? Kolejnym poziomem jest context marketing, czyli content ściśle dopasowany do kontekstu,  oparty o preferencje person i odpowiednio dystrybuowany. Na czym dokładnie polega context marketing?

  • 3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    3 trendy kulinarne, które kochają millenialsi. Zainspiruj się nimi w biznesie

    • Joanna Fortuna
    • 8 maja 2018

    Trendy z Instagrama – nie zawsze są zrozumiałe. Czasem patrzysz i zastanawiasz się: „czego ci ludzie nie wymyślą”. A jednak – wiele z nich ma głębszy sens kulturowy i psychologiczny, warto więc śledzić je na użytek swojego biznesu. Bo to, co dziś wydaje się dziwne, jutro może sprzedawać się u konkurencji jak świeże bułeczki. Poniższe trendy przydadzą Ci się w strategii sprzedażowej i w tworzeniu

  • Harmonogram publikacji – najcenniejsza broń w walce o zasięgi na Facebooku

    Harmonogram publikacji – najcenniejsza broń w walce o zasięgi na Facebooku

    • Kamila Dybaś
    • 16 kwietnia 2018

    Facebook to pole bitwy między konkurencyjnymi markami. Stawką jest zainteresowanie potencjalnego klienta i miejsce w jego newsfeedzie. Walka jest tym bardziej zacięta, że nowy algorytm Facebooka ma uparcie ograniczać widoczność contentu firmowego na tablicy użytkownika (chyba że słono zapłacimy za promocję postu). Harmonogram publikacji na fanpage’u pomoże Ci uporządkować publikowane treści, dzięki czemu przechytrzysz konkurencję i skuteczniej dotrzesz do użytkownika, na którym Ci najbardziej zależy. Przed utworzeniem

  • TRENDROOM #3

    TRENDROOM #3

    • The Nets
    • 9 marca 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Iwona Łoza oceni szanse na przetrwanie nowego serwisu społecznościowego Vero, Maria Adamik-Kubala podzieli się refleksjami na temat rozwoju emotikonów w komunikacji.  Iwona Łoza: Czy Vero naprawdę ma szansę? Dość długo musieliśmy czekać na powiew świeżości w social mediach. Rynek serwisów społecznościowych wydaje się przepełniony

  • 7 sprawdzonych sposobów, jak w miesiąc podwoić liczbę sesji na fanpage’u [CASE STUDY]

    7 sprawdzonych sposobów, jak w miesiąc podwoić liczbę sesji na fanpage’u [CASE STUDY]

    • Agata Mendyk-Marcinek
    • 6 marca 2018

    Zmiany algorytmu Facebooka zmuszają marki do analizy i zmian w strategii komunikacji. I choć nie jest to proste, walkę o zasięg i zaangażowanie fanów, warto podjąć. Często nawet niewielkie zmiany mogą przynieść maksymalne efekty. Na przykładzie sukcesu fanpage’a TreningBiegacza.pl opracowaliśmy 7 zasad, które pomogą zwiększyć zasięg organiczny o ponad 100 proc. już w miesiąc, i nawet o 203 proc. w kolejnym miesiącu. Portal TreningBiegacza.pl działa od 2007 roku. Został

  • Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    Jak w 4 krokach stworzyć mocne CTA i zaangażować użytkowników?

    • Maria Adamik-Kubala
    • 1 lutego 2018

    CTA, czyli Call To Action, oznacza wezwanie do działania. Krótki tekst, który potrafi sprawić wiele kłopotów. Ma zachęcić odbiorcę do kliknięcia, pobrania, zapisania się, kupienia, zamówienia, polubienia, a jednocześnie musi się wyróżnić spośród dziesiątek innych apeli, które codziennie spływają na skrzynkę mailową. Jak więc napisać CTA, którymi porwiesz tłumy, albo przynajmniej polepszysz swoje statystyki? Poznaj cztery podstawowe zasady. 1. Pisz krótko

  • Moderacja czy relacja? – Jak osiągnąć sukces komunikacyjny w kontakcie z fanami na Facebooku

    Moderacja czy relacja? – Jak osiągnąć sukces komunikacyjny w kontakcie z fanami na Facebooku

    • Dominika Gromadzka
    • 4 stycznia 2018

    Szybko i gwałtownie – te słowa w prosty sposób ukazują relację fanów z markami na Facebooku. Co zrobić, by ta komunikacja przebiegała naturalnie i możliwie bezproblemowo? Pomoże w tym znajomość trzech zasad właściwej moderacji. Zasada 1: czas reakcji ma znaczenie Pamiętaj – czas reakcji to podstawa. Dzięki niemu łatwiej pokonasz kryzysowe sytuacje, a przy tym pokażesz fanom, że są dla Ciebie ważni i liczysz się z ich

  • Z murawy do social media. Czego uczą profile klubów piłkarskich?

    Z murawy do social media. Czego uczą profile klubów piłkarskich?

    • Michał Cholewa
    • 12 maja 2017

    Kibice drużyn piłkarskich to specyficzny rodzaj klientów – są bardziej lojalni wobec marki niż inni konsumenci. Jednak tak samo jak oni, poza jakością produktu, czyli wynikami meczów i interesującą grą, chcą być na bieżąco z nowinkami i czuć się członkami społeczności budowanej wokół brandu. Sprawdź, jakie działania marketingu sportowego warto wziąć pod uwagę w tworzeniu strategii social media – niezależnie od branży. Marketing

  • #2 Analityka zachowań użytkowników: Instagram (Minter.io)

    #2 Analityka zachowań użytkowników: Instagram (Minter.io)

    • Maciej Potępa
    • 18 grudnia 2015

    W jaki sposób zbadać, kto śledzi Twój profil na Instagramie? Skorzystaj z analityki internetowej i narzędzia Minter.io.