• Darmowe programy do tworzenia grafiki – Artweaver, Best Font

    Darmowe programy do tworzenia grafiki – Artweaver, Best Font

    • Maciej Potępa
    • 26 stycznia 2016

    Szukając darmowego narzędzia do tworzenia grafiki na potrzeby działań marketingowych, przekopałem się przez dziesiątki list, w których powtarzają się głównie trzy programy: Gimp, Paint.NET i Pixlr. Z wyżej wymienionych jedynie ten ostatni przekonał mnie na tyle, że uznałem go za alternatywę dla Photoshopa. Znalazłem jednak aplikację, która przyćmiewa zalety Pixlr’a. Jest nią Artweaver. Artweaver to narzędzie, którego interfejs w niewielkim stopniu różni się od programu firmy Adobe. Uważam,

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić

  • #3 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 1

    #3 Analityka zachowań użytkowników: treść mailingów, cz. 1

    • Katarzyna Legutko
    • 11 stycznia 2016

    Nie będzie to kolejny artykuł wyjaśniający, czym jest współczynnik otwarć (OR) i współczynnik kliknięć (CTR). Przedstawimy Ci inny wskaźnik – click to open rate (CTOR), który jest często pomijany przez marketerów. Mimo że, odgrywa ogromną rolę w ocenie zaangażowania użytkowników względem treści w wiadomościach e-mail. Jedno jest pewne: my, marketerzy, bardzo przywiązujemy się do wskaźników. Niestety, najczęściej do tego stopnia, że przestajemy myśleć samodzielnie.

  • #2 Analityka zachowań użytkowników: Instagram (Minter.io)

    #2 Analityka zachowań użytkowników: Instagram (Minter.io)

    • Maciej Potępa
    • 18 grudnia 2015

    W jaki sposób zbadać, kto śledzi Twój profil na Instagramie? Skorzystaj z analityki internetowej i narzędzia Minter.io.

  • #1 Analityka zachowań użytkowników: Treść PDF

    #1 Analityka zachowań użytkowników: Treść PDF

    • Katarzyna Legutko
    • 3 grudnia 2015

    W jaki sposób prowadzić analitykę internetową zachowań użytkowników czytających pliki PDF? Zapraszamy do lektury 🙂

  • Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 12 listopada 2015

    Ponad jedna trzecia (36 proc.) oglądających wideo na smartfonach (mobile video) deklaruje, że raz dziennie lub częściej ogląda dłuższe formaty filmów (pięć minut i więcej). Dla porównania, 58 procent respondentów twierdzi, że co najmniej raz dziennie ogląda krótkie wideo (mniej niż pięć minut). To dane przedstawione w raporcie przygotowanym przez Interactive Advertising Bureau i On Device Research. Raport „Mobile Video 2015: A global perspective”

  • Internet of Things – przechodzimy do rzeczy

    Internet of Things – przechodzimy do rzeczy

    • Maciej Potępa
    • 20 października 2015

    Jakie korzyści marketingowe niesie za sobą wykorzystanie w praktyce założeń Internetu rzeczy? Sprawdź szanse, które stoją przed działami marketingu.

  • Video w e-commerce – służba nie drużba

    Video w e-commerce – służba nie drużba

    • Michał Grzebyk
    • 16 października 2015

    O 60 procent wzrasta szansa zakupu produktu online, jeśli klient obejrzy związane z nim video – wynika z  raportu Invodo. Efekt nie jest jednak gwarantowany. Aby spoty wsparły sprzedaż, należy uwzględnić, kim jest widz, w jaki sposób odtworzy film i jakie podejmie kolejne kroki. Pobierz artykuł w PDF Większość konsumentów to wzrokowcy. Naturalne predyspozycje sprawiają, że ludzie przyswajają tylko 10 procent zasłyszanych

  • Smartfon czy tablet?

    Smartfon czy tablet?

    • The Nets
    • 14 października 2015

    Moda na urządzenia mobilne trwa, co potwierdza Universal McCann w szóstej edycji raportu Wave. Analizując zachowania w Internecie 40 000 respondentów w 62 państwach, Universal McCann zbadał między innymi sposób, w jaki użytkownicy wykorzystując tablety i smartfony. Raport próbuje odpowiedzieć na pytanie, w czym tablet jest lepszy od smartfona i na odwrót. Do czego ludzie wolą wykorzystywać smartfony? Przede wszystkim do szybkiego poszukiwania informacji, korzystania z mediów społecznościowych, szeroko rozumianej