• 14 wielkich liczb o Big Data [STATYSTYKI]

    14 wielkich liczb o Big Data [STATYSTYKI]

    • Michał Grzebyk
    • 2 lutego 2016

    Sprawdź, jak Big Data zmienia oblicze biznesu i dlaczego Twoja strategia musi opierać się na analizie danych.

  • [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    • Michał Grzebyk
    • 21 stycznia 2016

    Według uczestników badania Campaigner to pozyskanie nowych subskrybentów, a nie wzrost współczynnika otwarć czy tworzenie angażujących treści jest najważniejszym wyzwaniem, jakie stoi przed e-mail marketingiem w 2016 roku. Raport został oparty na zebranych w listopadzie zeszłego roku ankietach, które uzupełniło 506 e-mail marketerów będących klientami Campaigner. 29,1 procent specjalistów uznało pozyskanie nowych subskrybentów za najważniejsze wyzwanie czekające e-mail marketing w 2016 oku. Kolejne

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić

  • Trendy w content marketingu 2016 – Klient zna swoje miejsce, a Ty?

    Trendy w content marketingu 2016 – Klient zna swoje miejsce, a Ty?

    • Maciej Potępa
    • 7 stycznia 2016

    Mierzenie skuteczności działań będzie głównym kierunkiem tendencji w tym roku. Jakie wskaźniki mierzyć? Na jakie formy warto zwrócić uwagę?

  • Trendy w obsłudze klienta na 2016 – Czego uczy nas Yves Saint Laurent?

    Trendy w obsłudze klienta na 2016 – Czego uczy nas Yves Saint Laurent?

    • Maciej Potępa
    • 5 stycznia 2016

    Yves Saint Laurent dyktuje trendy w obsłudze klienta na 2016! Sprawdź, do jakich wniosków doszedłem oglądając reklamę perfum Black Opium.

  • Automatycznie, czyli skutecznie | Trendy w marketing automation 2016 [INFOGRAFIKA]

    Automatycznie, czyli skutecznie | Trendy w marketing automation 2016 [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 10 grudnia 2015

    92 procent marketerów, którzy na co dzień stosują marketing automation, chwali to rozwiązanie.

  • Data-driven marketing: Cele i wyzwania na 2016

    Data-driven marketing: Cele i wyzwania na 2016

    • Michał Grzebyk
    • 25 listopada 2015

    Zobaczy wyniki najnowszego raportu przygotowanego przez Ascend2, który dotyczy data-driven marketingu (działań marketingowych opartych na analizie danych).

  • Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    Mobile video w globalnej perspektywie – raport [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 12 listopada 2015

    Ponad jedna trzecia (36 proc.) oglądających wideo na smartfonach (mobile video) deklaruje, że raz dziennie lub częściej ogląda dłuższe formaty filmów (pięć minut i więcej). Dla porównania, 58 procent respondentów twierdzi, że co najmniej raz dziennie ogląda krótkie wideo (mniej niż pięć minut). To dane przedstawione w raporcie przygotowanym przez Interactive Advertising Bureau i On Device Research. Raport „Mobile Video 2015: A global perspective”

  • Zasób nie treść, nie zginie – Resource marketing

    Zasób nie treść, nie zginie – Resource marketing

    • Maciej Potępa
    • 9 listopada 2015

    Content marketing wraz z wiekiem stał się rozmytym pojęciem. Aby nadać mu szczegółowej formy postanowiliśmy zdefiniować go na nowo m.in. uwzględniając potrzeby millenialsów.

  • 12 razy TAK dla marketing automation

    12 razy TAK dla marketing automation

    • Michał Grzebyk
    • 28 października 2015

    37 procent marketingowców z sektora B2B stosuje marketing automation w celu pozyskania leadów. Sprawdź jakie zalety kryją się za tymi narzędziami!