• 4 tematy społeczne, w które angażuje się branża fashion

    4 tematy społeczne, w które angażuje się branża fashion

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 20 czerwca 2018

    Moda od samego początku szła w parze z nastrojami w społeczeństwie. Do dziś używana jest jako sposób prezentacji statusu materialnego i środek wyrażania buntu wobec wybranych zasad. To niezmienne reguły ubioru. A na jakie zjawiska moda chce wpływać i je kształtować? O tym opowiem Wam poniżej.  1. Jedność w różnorodności Konsumenci, zwłaszcza młodsi, coraz chętniej sięgają po produkty firm, których ideologia jest zbieżna z ich własną. A idee te są

  • Śmiało, bądźmy przezroczyści!

    Śmiało, bądźmy przezroczyści!

    • Karolina Dudek
    • 20 kwietnia 2018

    W czasie deszczu, na zatłoczonych ulicach Japonii, większość osób trzyma przezroczyste parasole. To ich sposób na okazanie szacunku innym przechodniom, a także metoda na zwiększenie bezpieczeństwa. W rzece ludzi, gdy parasol przylega do parasola, bez przezroczystości ciężko byłoby dostrzec, że ktoś nadjeżdża z naprzeciwka. O tym, że transparentność jest przydatna i modna, przekonujemy się już praktycznie na każdym o kroku. Także w marketingu. Przezroczyste torebki wypuścił w letniej kolekcji Valentino, a Samsung zaprezentował „niewidzialny”

  • TRENDROOM #4

    TRENDROOM #4

    • Maciej Potępa
    • 18 kwietnia 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Maciek Potępa podzieli się głównym trendem w webdesignie obowiązującym w tym roku, który opisał UXPin. Kwadratura koła, czyli geometryczny trend w projektowaniu stron pod UX Według specjalistów ze wspomnianej platformy z narzędziami dla UX designerów, obecnie motywem przewodnim w projektach stron internetowych są wieloboczne figury

  • Fake newsy – czym są i czy mamy na nie lekarstwo?

    Fake newsy – czym są i czy mamy na nie lekarstwo?

    • Mateusz Żmuda Trzebiatowski
    • 12 marca 2018

    Nieuniknione, wprowadzające zamęt i nasilające się. Fake newsy nie są nowym tematem, nigdy jednak nie były tak wszędobylskie, jak teraz. Co czyni je niebezpiecznymi i w jaki sposób można się przed nimi chronić? Fake newsy – o co w tym wszystkim chodzi? Człowiek używa jedynie 10 proc. mózgu. Jedzenie, podniesione z podłogi w ciągu pięciu sekund, nie będzie zainfekowane bakteriami. Każdy w ciągu życia

  • TRENDROOM #2

    TRENDROOM #2

    • The Nets
    • 9 lutego 2018

    Trendroom to miejsce, w którym nasi specjaliści komentują dla Was najciekawsze aktualności z branży. Prosto i krótko, o tym, co najważniejsze. W tej odsłonie Anna Piguła opisuje istotne zmiany, jakie wprowadzono w najpopularniejszym narzędziu dla specjalistów SEO i webmasterów, a Mateusz Żmuda-Trzebiatowski pisząc o coraz popularniejszych gradientach, udowadnia, że szczegóły mają wielkie znaczenie. Anna Piguła: Nowa Search Console dla wszystkich Unowocześniona wersja Serach Console w wersji testowej

  • 14 wielkich liczb o Big Data [STATYSTYKI]

    14 wielkich liczb o Big Data [STATYSTYKI]

    • The Nets
    • 2 lutego 2016

    Sprawdź, jak Big Data zmienia oblicze biznesu i dlaczego Twoja strategia musi opierać się na analizie danych.

  • [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    • Michał Grzebyk
    • 21 stycznia 2016

    Według uczestników badania Campaigner to pozyskanie nowych subskrybentów, a nie wzrost współczynnika otwarć czy tworzenie angażujących treści jest najważniejszym wyzwaniem, jakie stoi przed e-mail marketingiem w 2016 roku. Raport został oparty na zebranych w listopadzie zeszłego roku ankietach, które uzupełniło 506 e-mail marketerów będących klientami Campaigner. 29,1 procent specjalistów uznało pozyskanie nowych subskrybentów za najważniejsze wyzwanie czekające e-mail marketing w 2016 oku. Kolejne

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić

  • Trendy w content marketingu 2016 – Klient zna swoje miejsce, a Ty?

    Trendy w content marketingu 2016 – Klient zna swoje miejsce, a Ty?

    • Maciej Potępa
    • 7 stycznia 2016

    Mierzenie skuteczności działań będzie głównym kierunkiem tendencji w tym roku. Jakie wskaźniki mierzyć? Na jakie formy warto zwrócić uwagę?

  • Trendy w obsłudze klienta na 2016 – Czego uczy nas Yves Saint Laurent?

    Trendy w obsłudze klienta na 2016 – Czego uczy nas Yves Saint Laurent?

    • Maciej Potępa
    • 5 stycznia 2016

    Yves Saint Laurent dyktuje trendy w obsłudze klienta na 2016! Sprawdź, do jakich wniosków doszedłem oglądając reklamę perfum Black Opium.