• Stwórz landing page zgodnie z zasadami UX

    Stwórz landing page zgodnie z zasadami UX

    • Maciej Potępa
    • 14 maja 2018

    Jak stworzyć landing page, który będzie konwertować, spełniać plan brandingowy i wpisywać się w strategię komunikacji marki? Punktem wyjścia powinno być zadbanie o user experience. W końcu zadaniem UX designu nie jest wyłącznie ładny i wygodny interfejs. Liczy się przede wszystkim osiągnięcie celów biznesowych. Poznaj 5 pytań, na które warto odpowiedzieć przy pracy nad stroną, aby spełniała wymagania użytkowników. 1. Jaki ma być

  • Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    Projektowanie UI w zgodzie z UX. Trendy 2018

    • Grzegorz Pawłowski
    • 10 maja 2018

    Projektowanie interfejsów witryn internetowych czy aplikacji, rozumiane jako proces kreatywno-logiczno-techniczny, ulega nieustannemu postępowi. Jeszcze kilka lat temu Responsive Web Design (RWD) nie było znane nikomu, dziś jest to standard. Podejście „mobile first” przestało być innowacyjnym myśleniem, stało się normą, której stosowanie dodatkowo zostało przypieczętowane wprowadzeniem przez Google Mobile First Index. Jak zmienia się projektowanie User Interface i User

  • Niszowy produkt. Jaki kanał promocji online wybrać?

    Niszowy produkt. Jaki kanał promocji online wybrać?

    • Sebastian Heymann
    • 21 marca 2016

    Masz ciekawy produkt, ale nie wiesz, jak rozpocząć sprzedaż w sieci? Zastanawiasz się, jak zbudować przewagę własnego towaru czy usługi? Stwórz strategię w oparciu o dane. Nawet jeśli nie przeprowadzasz własnych analiz – nie ma problemu. Wiele aplikacji w sieci pozwoli Ci dojrzeć, jak działa Twoja konkurencja. Zakładamy na początku, że posiadasz dobrze zoptymalizowaną stronę internetową, a dane analityczne zbierają się poprawnie. Jednak

  • Luksusowe marki odzieżowe w sieci zakupów [RAPORT]

    Luksusowe marki odzieżowe w sieci zakupów [RAPORT]

    • Maciej Potępa
    • 11 lutego 2016

    Nieustanna poprawa poziomu obsługi klientów on-line to priorytet dla firm budujących swój biznes w sieci. Dowiedz się, jak robią to luksusowe marki odzieżowe.

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić

  • Baza danych a personalizacja marketingu [INFOGRAFIKA]

    Baza danych a personalizacja marketingu [INFOGRAFIKA]

    • The Nets
    • 12 stycznia 2016

    Dwie trzecie (66 proc.) marketerów ocenia swoje wysiłki na drodze do personalizacji treści jako „bardzo dobre” lub „doskonałe”. Wyraźnie kontrastuje to jednak z danymi mówiącymi o tym, że jedynie 31 procent konsumentów może powiedzieć, że marka w ramach działań cross-channel marketing stale rozwija ich indywidualne doświadczenia. Powyższe dane pochodzą z ostatniego raportu przygotowanego przez SAP Hybris i Forrester Consulting. Wspomniany opracowanie zostało oparte na danych uzyskanych

  • Trendy w obsłudze klienta na 2016 – Czego uczy nas Yves Saint Laurent?

    Trendy w obsłudze klienta na 2016 – Czego uczy nas Yves Saint Laurent?

    • Maciej Potępa
    • 5 stycznia 2016

    Yves Saint Laurent dyktuje trendy w obsłudze klienta na 2016! Sprawdź, do jakich wniosków doszedłem oglądając reklamę perfum Black Opium.

  • Lojalność klienta – 5 sposobów na jej pogrzebanie

    Lojalność klienta – 5 sposobów na jej pogrzebanie

    • Michał Grzebyk
    • 18 listopada 2015

    Odsyłanie klienta od jednego konsultanta do drugiego to wspaniały sposób na ćwiczenie silnej woli potencjalnego kupującego. Cierpliwość oraz determinacja Asterika i Obeliksa obce są współczesnym konsumentom…

  • Rekomendacje w social mediach – Siła konsumentów [INFOGRAFIKA]

    Rekomendacje w social mediach – Siła konsumentów [INFOGRAFIKA]

    • Michał Grzebyk
    • 25 września 2015

    Ponad trzy czwarte (77 proc.) badanych ufa rekomendacjom ze strony rodziny i bliskich znajomych.