• Jak pisać maile do klientów? O niełatwej sztuce komunikacji na linii agencja-klient

    Jak pisać maile do klientów? O niełatwej sztuce komunikacji na linii agencja-klient

    • Karolina Dudek
    • 20 lipca 2018

    Niby banał, niby codzienność, niby każdy wie, jak napisać prostą wiadomość, a jednak… W kontakcie z klientem zwykła wiadomość e-mail staje się kluczowym narzędziem. W niepowołanych rękach może doprowadzić nawet do rozwiązania umowy, zaś w rękach mistrza – wprawnego accounta – jest niezastąpione w prowadzeniu każdego projektu. Zapytaliśmy Anetę Milczarek, project managera The Nets, o to, jak pisać maile do klientów, by usprawniały komunikację i pomagały

  • 14 wielkich liczb o Big Data [STATYSTYKI]

    14 wielkich liczb o Big Data [STATYSTYKI]

    • The Nets
    • 2 lutego 2016

    Sprawdź, jak Big Data zmienia oblicze biznesu i dlaczego Twoja strategia musi opierać się na analizie danych.

  • [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    [RAPORT] Jakie wyzwania czekają e-mail marketing w 2016 roku?

    • Michał Grzebyk
    • 21 stycznia 2016

    Według uczestników badania Campaigner to pozyskanie nowych subskrybentów, a nie wzrost współczynnika otwarć czy tworzenie angażujących treści jest najważniejszym wyzwaniem, jakie stoi przed e-mail marketingiem w 2016 roku. Raport został oparty na zebranych w listopadzie zeszłego roku ankietach, które uzupełniło 506 e-mail marketerów będących klientami Campaigner. 29,1 procent specjalistów uznało pozyskanie nowych subskrybentów za najważniejsze wyzwanie czekające e-mail marketing w 2016 oku. Kolejne

  • Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    Marketing automation – Wprowadź to z automatu!

    • Michał Grzebyk
    • 14 stycznia 2016

    Aż 79 procent firm korzysta z automatyzacji marketingu – wynika z raportu State of B2B Marketing Automation 2015, przeprowadzonego przez Regalix. W badaniu udział wzięli marketingowcy B2B z całego świata, którzy podzielili się doświadczeniem związanym z zastosowaniem działań z zakresu marketing automation w swoich firmach. Główny cel, jaki przedsiębiorcy zamierzają osiągnąć poprzez stosowanie marketingu automatycznego, to optymalizacja procesu przepływu leadów. W ramach tego cyklu wymienić

  • Trendy w content marketingu 2016 – Klient zna swoje miejsce, a Ty?

    Trendy w content marketingu 2016 – Klient zna swoje miejsce, a Ty?

    • Maciej Potępa
    • 7 stycznia 2016

    Mierzenie skuteczności działań będzie głównym kierunkiem tendencji w tym roku. Jakie wskaźniki mierzyć? Na jakie formy warto zwrócić uwagę?