Wielopoziomowa analityka internetowa w pigułce [BEZPŁATNY E-BOOK]

Wielopoziomowa analityka internetowa w pigułce [BEZPŁATNY E-BOOK]

Wielopoziomowa analityka internetowa to w digital marketingu must have. Miło nam podzielić się z Wami bezpłatnym e-bookiem – kompendium wiedzy o narzędziach do badań internetu dla firm. Powstał dzięki pracy całego zespołu The Nets – bo analityka to nasz konik. Zapewniamy, że wszyscy, którzy prowadzą biznes w oparciu o stronę www lub e-commerce, znajdą w nim praktyczne informacje, jak zaawansowana analityka internetowa może pomóc zrealizować ich cele sprzedażowe.

Analityka jest kluczem do poznania działań konkurencji oraz zbadania zachowań i potrzeb użytkowników. Pomaga wyeliminować błędy i znajduje przyczyny problemów, takich jak np. częste porzucenia koszyka czy niski współczynnik konwersji działań content marketingowych. – Słowem – analityka daje odpowiedzi na pytania o to, w jaki sposób mogę dotrzeć do większej liczby klientów, jak mogę zatrzymywać ich u siebie na dłużej, i co zrobić, by wrócili – mówi Ewa Kańczuk, nasz główny analityk. – By poznać odpowiedzi na te pytania, trzeba najpierw wybrać skuteczne narzędzia do pomiaru, które będą najbardziej optymalne dla danego biznesu. I tu z pomocą przychodzi nasz e-book. Przedstawiamy w nim 19 sprawdzonych i łatwo dostępnych narzędzi do analityki internetowej, posegregowanych według swoich funkcjonalności. Są tu więc narzędzia pozwalające zbadać działania konkurencji, dane demograficzne i zainteresowania użytkowników, ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, skuteczność działań content marketingowych oraz user experience (UX) – dodaje.

– Ten, kto nadal uważa, że na swoją stronę internetową pozyskuje traffic, kliknięcia lub odesłania, daleko w digitalu nie zajdzie. Na stronę pozyskujemy fizycznych, żywych, czujących, myślących, analizujących ludzi, z których każdy ma indywidualne przyzwyczajenia, oczekiwania, lęki, nadzieje i własny plan dnia. Kluczem do sprzedaży w Internecie jest zrozumienie tych ludzi, a sposobem na ich zrozumienie jest właśnie wielopoziomowa analityka – mówi Paweł Bieniek, nasz CEO.

Ten e-book także powstał w oparciu o dane. Zarówno statystyka, jak i doświadczenie pokazują bowiem, że zainteresowanie analityką w biznesie internetowym jest ogromne. Klienci coraz częściej pytają nas, jak analityka może pomóc poprawić ich wyniki finansowe. Przygotowaliśmy go z myślą o nich, by dać im jak najwięcej wiedzy, w jak najprostszej formie i przekonać do myślenia o analityce internetowej, jako obowiązku naszych czasów. Zapraszamy do pobrania e-booka tutaj.

The Nets
ADMINISTRATOR
Profil

Podobne wpisy