Praktyczny przewodnik po content marketingu

Co znajdziesz w e-booku?

W Twoje ręce oddajemy ponad 100 stron marketingowej wiedzy sprawdzonej w działaniu. Dzięki Praktycznemu przewodnikowi po content marketingu:

Wyprzedzisz tych, którzy postrzegają content marketing jedynie jako „ciekawe i interesujące treści”.
Poznasz 46 tricków praktyków content marketingu
i nauczysz się je stosować.
Dowiesz się, jak w prosty sposób mierzyć efekty
Twoich działań.

O czym przeczytasz w Przewodniku?

Specjaliści

Karolina Siudeja
TEAM LEADER DZIAŁU CONTENT

Content marketing to rozmowa z odbiorcą,
nie monolog marki wygłoszony do klienta. To relacja, którą buduje się długo i żmudnie i w której nie ma miejsca na nachalną reklamę, ani tanie przymiotniki.

Katarzyna Legutko
STRATEG DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

Myśląc o content marketingu trzeba pamiętać o tym, że jest on elementem większej całości. Strategiczne podejście do tworzenia treści pozwala maksymalnie wykorzystać ich potencjał,
a tym samym generować realne, mierzalne korzyści dla marek.